حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به دنبال «آیفون فراری»!

گفته می‌شود که شرکت اپل تصمیم دارد تا سال آینده سه نمونه گوشی آیفون روانه بازارهای جهانی کند.

بنا بر گزارش منتشر شده در منابع خبری اینترنتی، این شرکت درصدد است تا افزون بر انتشار آیفون و آیفون پلاس نوعی دیگری از گوشی آیفون با نام “فراری” (Ferrari) به ترتیب در مدل‌های D20، D21 و D22 در اختیار علاقه‌مندان و طرفداران گوشی‌های خود قرار دهد.

آیفون فراری مجهز به صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود. همچنین قرار است دارای دکمه هوم نامریی و نخستین آیفونی باشد که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

آن گونه که اطلاعات فاش شده برملا کرده‌اند، نوع دیگری از آیفون فراری همچنین مجهز به صفحه نمایش AMOLED با ویژگی تجربه لبه به لبه می‌شود.

iphone-ferrari

در زمینه قعطات داخلی نیز طراحی دوباره صورت می‌گیرد به طوری که بورد هوشمند این گوشی‌ها به دو صورت مجزا تقسیم می‌شود و با کابل انعطاف‌پذیر به هم متصل می‌شوند. کشویی سیم کارت نیز به قسمت انتهایی گوشی نقل مکان می‌کند.

تاکنون مطالب بسیاری درباره بهبودها، اصلاح‌ها و ویژگی‌های جدید گوشی‌های آینده آیفون برای سال آینده منتشر شده است اما در کنار همه اینها انتظار می‌رود تا شرکت اپل به مناسبت دهمین سال ساخت گوشی آیفون تغییرات اساسی در گوشی‌های خود اعمال کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/207072/apple-tipped-to-release-high-end-iphone-variant-codenamed-ferrari.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار