حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی میان‌رده HTC X10 ماه آینده رونمایی می‌شود

صبح امروز خبری از چین درباره گوشی میان‌رده بعدی HTC منتشر شد که می‌گوید گوشی HTC X10 در ماه ژانویه می‌آید تا جایگزین گوشی HTC One X9 شود.

انتظار می‌رود تا این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با میزان وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ باشد. همچنین پردازنده نوع MediaTek Helio P10 SoC قرار است در این گوشی نقش موتور محرک را بازی کند. به این ویژگی‌ها باید س پی یو هشت هسته‌ای ۲ گیگاهرتز از نوع Cortex-A53 و کارت گرافیک ۷۰۰ مگاهرتزی از نوع Mali-T860 افزود.

دیگر مشخصات این گوشی بر اساس شایعه‌های موجود شامل رم سه گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فن‌آوری OIS است. برپایه گزارشی دیگر گوشی HTC X10 چیزی معادل ۲۸۸ دلار آمریکا قیمت خواهد خورد. بیشتر این مشخصات بر مبنای اطلاعات موجود از گوشی HTC One X9 که در روز اول سال نوی میلادی معرفی شد گردآوری شده است.

اما در مورد پرچمدار بعدی این شرکت، چند روز پیش اعلام شد که گوشی HTC 11 که چند وقتی بازار شایعه آن داغ شده است دارای صفحه نمایش ۵٫۵ انیچی با میزان وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است. همچنین به تازگی اعلام شده که چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه سی پی یو هشت هسته‌ای و کارت گرافیک Adreno 540، هشت گیگابایت رم برای این گوش در نظر گرفته شده است. از همه جالب‌تر این که گفته می‌شود حافظه با گنجایش ۲۵۶ گیگابایت در گوشی پرچمدار HTC 11 کار گذاشته خواهد شد.

گوشی HTC 11 با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین هشت مگاپیکسلی سلفی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. دیگر این که باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فن‌آوری شارژ سریع Quick Charge 4 در دل آن جا داده می‌شود. این میزان شارژ از قرار ۲۰ درصد سریع‌تر از فن‌آوری شارژ سریع Quick Charge 3. است.

سیستم عامل اندروید ۷٫۰ به همراه Sense 8 به شکل پیش فرض گوشی HTC 11 راه‌اندازی خواهد کرد. قیمت آن هم نزدیک به ۶۹۱ دلار آمریکا تعیین شده و کلام آخر این که روزی و زمانی در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Mid-ranger-HTC-X10-reportedly-getting-unveiled-next-month_id89214″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اچ تی سی بازار میان رده و پایین ردش خوبه یعنی از نوع تنوع گوشی،وگالان باید بنظرم رو قیمتا هم کار کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار