حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس خط تولید Oneplus 3T را در هند راه‌اندازی خواهد کرد

وان پلاس در صدد راه‌اندازی خط تولید ساخت Oneplus 3T در هند است! در ادامه با ما همراه باشید!

تقریبا یک سوم فروش Oneplus مربوط به کشور هندوستان است و وان پلاس قصد دارد با تولید محصولاتش در این کشور، همزمان با افزایش تقاضاها، فروش و تحویل محصولات خود را نیز در سطح تعادل نگاه داشته و بتواند این بازار مهم را در شرایط ایده‌آل نگاه دارد.

در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز، یکی از مدیران وان پلاس بخش هند بیان کرد که تولید گوشی Oneplus 3T سه ماهه‌ی اول سال جدید میلادی در هندوستان شروع خواهد شد. وی در ادامه افزود، وان پلاس تا به امروز حدود ۳۰٪ فروش Oneplus 3T را در هند بدلیل اتمام موجودی از دست داده است و تولید این محصول در خاک هند، خاتمه‌ای بر این ماجرا خواهد بود.

oneplus-3-back-top-logo

وان پلاس اطلاعات بیشتری از سازنده‌ی این گوشی در هند بیان نکرد اما این موضوع که این شرکت قصد دارد با سازنده‌های متعددی در ساخت ۳T همکاری کند، در سخنان مقامات این شرکت واضح بود. به احتمال بسیار زیاد فاکسکان یکی از این سازنده‌ها خواهد بود.

Oneplus 3T اخیرا در دو نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگ در هندوستان عرضه شده است و در آمازون هندوستان نیز ۲۰۰ هزار ثبت درخواست خرید داشته است. با نگاهی بر اعداد و ارقام و بررسی تقاضای بالای این محصول در هند، می‌توان هدف وان پلاس از عرضه‌ی این محصول در یک شبه‌قاره را درک کرد.

نظر شما چیست؟ آیا این اقدام وان پلاس بازار بهتری برای این این شرکت رقم خواهد زد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://goo.gl/6bNe2d”]Androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down