حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy J3 2017) منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیر یا زود باید پس از ارایه خانواده گلکسی ای ۲۰۱۷ (Galaxy A 2017) منتظر ارایه خانواده گلکسی جی ۲۰۱۷ (Galaxy J 2017) باشیم. پس از چندین خبر درباره گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ و ارایه رندرهای مختلف، امروز یک تصویر رسمی و بخشی از مشخصات قابل انتظار برای آن منتشر شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ بیشتر بدانیم.

تا پیش از یک رندر منتسب به گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ منتشر شده بود و یک تصویر قابل انتظار از دستگاهی در رده اقتصادی سامسونگ به ما نشان می داد. حال اما یک تصویر کاملا متفاوت از آن را شاهد هستیم. این تصویر مربوط به دستگاهی به نام Galaxy J3 Emerge است که تحت اپراتورهای Sprint، Boos Mobile و Virgin Mobile ایالات متحده امریکا به فروش خواهد رسید. شاید بپرسید اهمیت آن برای ما چیست؟ این احتمالا همان گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ است که برای این اپراتورها تحت نام دیگری برندینگ می شود. اجازه بدهید نگاه دقیق تری به طرای داشته باشیم.

galaxy-j3-2017

المان های طراحی به روز را در این دستگاه پایین رده سامسونگ شاهد هستیم ابتدا محافظ نمایشگر ۲٫۵D خودنمایی می کند که تا کنون روی یک دستگاه پایین رده در رده قیمتی اقتصادی شاهد آن نبوده ایم. پشت دستگاه مشخص نیست که پلاستیک استفاده شده است یا آلومینیوم اما احتمال زیاد باید پلاستیک باشد که در یک طرح ساده و منحنی هایی مثل سری گلکسی جی پرایم برای لبه ها ارایه می شود.

جالب اینکه یک نوار تیره تر برای جدا کردن دوبین و فلاش در نظر گرفته شده که باعث یک طراحی شاخص برای گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ می شود تا بتوان راحت تر آن را بین دو جین موبایل شبیه به هم سامسونگ (!) شناسایی شود. احتمال دارد که سامسونگ کمی دست و دل بازتر عمل کند و یک حسگر اثرانگشت نیز روی دکمه هوم قرار بدهد، البته این حدس ماست.

چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ انتخاب به روز و دلگرم کننده است که قابلیت نسل جدید ۴G یعنی ۴G+ را نیز خواهد داشت

از نظر مشخصات سخت افزاری باید گفت انتظار یک نمایشگر ۵ اینچی HD را داریم که البته هنوز نوع این پنل مشخص نیست. چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ انتخاب به روز و دلگرم کننده است که قابلیت نسل جدید ۴G یعنی ۴G+ را نیز خواهد داشت. حافظه رم ۲ گیگابایت و اندزوید ۶ برای چنین دستگاهی در این رده قیمتی خیلی خوب به نظر می رسد. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت بوده و می توانید با کارت حافظخ جانبی آن را ارتقا دهید.

در بخش دوربین باید نگاه معناداری به سامسونگ انداخت! دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت (!) مربوط به سالهای دور است نه دستگاهی با پسوند ۲۰۱۷! البته همانند گلکسی جی ۳ اولیه، احتمالا در بخش شاهد تفاوت هایی برای مدل امریکا و جهانی باشیم که مدل جهانی دوربین بهتری دارد، یعنی احتمالا یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار. دوربین جلو نیز برای این اپراتورها ۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که احتمالا در مدل جهانی ۵ مگاپیکسل باشد. حجم باتری نیز همانند مدل پیشین حدود ۲۶۰۰ میلی آمپر خواهد بود.

نظر شما درباره گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ چیست؟ به نظر شما می تواند دستگاه موفقی باشد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j3_2017_launches_at_sprint_on_january_6_as_the_j3_emerge-news-22250.php”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)