حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Nokia P : پرچمدار نوکیا با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم

 این روزها کمپانی نوکیا جزو برند های پر حاشیه دنیای گوشی های هوشمند شده است و اخیرا اگر اخبار دنیای هوشمند را دنبال کرده باشید قطعا شایعات مختلفی از گوشی های متفاوت نوکیا را مشاهده کرده اید .

تیم ترنجی همیشه تمام تلاش خود را کرده است تا اخبار مرتبط به برند های مشهور را به خوبی پوشش دهد و همینطور اگر با ما همراه بوده باشید اخبار مختلفی را مبنی بر گوشی های تازه وارد نوکیا مشاهده کرده اید که بررسی کوتاه این اخبار خالی از لطف نیست . از جدیدترین اخبار مربوط به گوشی های هوشمند جدید نوکیا باید به خبر انتشار تصاویر رندر شده از نوکیا C1، پرچمدار آینده فنلاندی اشاره کرد که این گوشی هوشمند نوکیا C1 نام دارد و روز گذشته در ترنجی اطلاعات و مشخصات فنی لو رفته از آن را پوشش دادیم و همینطور از دیگر گوشی های هوشمند این کمپانی که زیاد از آن حرف در میان است گوشی هوشمند نوکیا D1C می باشد که چندی پیش نیز در خبر شایعات : گوشی های نوکیا D1C با قیمت پایه ۱۵۰ دلار عرضه می شوند مشخصات فنی لو رفته از آن را مشاهده و بررسی کردیم که قرار است در دو نسخه عرضه شود . در ادامه اخبار منتشر شده باید به گوشی نوکیا Pixel نیز اشاره کنیم که در خبر ذکر شده اطلاعات آن را بررسی کردیم .

اما با تکیه بر خبر منتشر شده در phonearena ، گوشی هوشمندی از کمپانی نوکیا دیده شده است که گویا قرار است میزبان پردازنده جدید کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ باشد و همینطور بخش RAM گوشی هوشمند Nokia P نیز از ۶ گیگابایت حجم پشتیبانی می کند که می تواند ترکیب قدرتمندی برای یک گوشی هوشمند باشد در واقع گوشی Nokia P همان گوشی هوشمند بی نام و نشان نوکیا است که پیشتر در خبر اطلاعات لو رفته از گوشی جدید نوکیا با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مشخصات فنی لو رفته از آن را مشاهده و بررسی کردیم که قرار است گوشی هوشمند Nokia P به یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچ یا ۵٫۵ اینچی مجهز باشد که از رزولوشن ۲K پشتیبانی می کند اما در اخبار جدید منتشر شده گفته شده که به جای اسنپدراگون ۸۲۰ از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می شود و همچنین بخش دوربین این گوشی نیز یک لنز ۲۳ مگاپیکسلی از نوع کارل زایس است .

و در آخر باید گفت که احتمال می رود این گوشی با چند گوشی هوشمند متفاوت از کمپانی نوکیا در کنگره جهانی موبایل یعنی MWC 2017 رونمایی شوند .

گوشی هوشمند Nokia P

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-Nokia-P-flagship-leaks-may-still-be-in-the-cards-with-Snapdragon-835-and-6-GB-RAM_id89177″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoshang

عالیه

sars

کارش درسته نوکیا

mega08

طراحیش ب نظرمی چیز بین طراح های اچ تی سی و آیفونه ولی بیشتر اچ تی سی.
تجربه ثابت کرده فقط با سخت افزار قدرتمند و دوربین خوب نمیشه انتظار فروش بالا داشت نمونش lg g5
باید ی طرح خیلی خیلی متفاوت میزد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........