حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس هشت ۹۵۰ دلاری! سامسونگ در چه فکری است!؟

مدتی پیش با خبر شدیم که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ ممکن است دیرتر از موعد مقرر معرفی شود چراکه این شرکت قصد دارد تا آیین رونمایی این گوشی را ماه آوریل در نیویورک برگزار کند. چنین خبری به این معنی است که سامسونگ تمایلی به برگزاری این آیین در همایش جهانی موبایل که اواخر ماه فوریه به اجرا درمی‌آید ندارد.

در این بین یک خبر بد هم برای مشتاقان و سینه‌چاکان گوشی‌های گلکسی داریم و آن این که مدل بعدی این گوشی از قرار گران‌تر از مدل‌های کنونی عرضه خواهند شد و قیمت آن طبق آخرین گزارش شرکت سامسونگ دست کم ۲۰ درصد گران‌تر از گوشی‌های قبلی تعیین خواهد شد.

برپایه ارزیابی‌های شرکت شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی گلدمن سکس (Goldman Sachs) که بخش عمده فعالیت‌های آن در زمینه ارایه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری و بانکداری تجاری است مشتریان گوشی‌های سامسونگ باید منتظر افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی گوشی Galaxy S8 در مقایسه با مجموعه Galaxy S7 باشند.

علت اصلی و اولیه چنین افزایش قیمتی افزوده شدن دستیار دیجیتالی هوش مصنوعی است که سامسونگ وعده داده تا آن را در این گوشی کارسازی کند. شرکت گلدمن سکس معتقد است همین قابلیت موجب می‌شود تا قیمت این گوشی بالا بزند که در نتیجه باعث فراری دادن مشتریان می‌شود.

با توجه به ادعاهایی که در خصوص قابلیت‌های Galaxy S8 شده است باید انتظار داشت تا مشتری در ازای پولی که می‌پردازد کالایی بسیار عالی دریافت کند. از این رو، افزایش قیمتی که سامسونگ در نظر گرفته فقط با تحقق کیفیت ممتاز محصول توجیه‌پذیر است.

به این واقعیت هم باید توجه داشت که چه بسا “سامی” (کنایه از سامسونگ است!) خیال دارد تا ضررهای مالی ناشی از گاف گلکسی نوت ۷ را تا حدودی جبران کند وگرنه گرانی Galaxy S8 در بازاری که امروزه بر سر کاهش قیمت محصولات رقابت تنگاتنگ وجود دارد چه دلیل و توجیه منطقی دیگری می‌تواند داشته باشد!؟

با نگاهی به قیمت ۷۹۹ دلاری Galaxy S7 edge می‌توان حدس زد که گوشی Galaxy S8 احتمالا حداقل با قیمت ۹۵۰ دلار به دست مصرف کننده می‌رسد. از سوی دیگر، وقتی صحبت از ضررهای نوت ۷ به میان می‌آید، این احتمال هم قوت می‌گیرد که S7 edge منحنی ممکن است پیش درآمد و مقدمه‌ای برای عرضه گوشی Galaxy S8 با قیمت بالاتر بوده باشد تا به نوعی خیال مشتری را از بابت مناسب بودن قیمت آن راحت‌ کند و حس نکند پول زیادی پرداخت کرده است.

حال، کسی پیدا می‌شود تا برای یک گوشی موبایل ۹۵۰ دلار پرداخت کند؟ مساله این است!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsungs-Galaxy-S8-to-cost-up-to-20-more-than-S7-series_id89172″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rwgni

۹۵۰دلار دیگه خیلی زیاده
تو ایران که دیگه کمتر از ۴تومن گیر نمیاد
مطمئنم با این قیمت فروشش کم میشه چون عاشقان تکنولوژی اکثرا جونن و قشر متوسط جامعه که توان خرید با این قیمت ندارن
جوونای لاکچریمونم اگه ایفون دستشون نباشه که فکر میکنن بی کلاسن و اصلا دنبال نواوری نیستن
کافیه ایفون ۱۰بیاد بدون هیچ تغییری با قیمت ۱۰تومن هم فروشش بالاس بخاطر همون جوونای لاکچریمون
تو ایران که اینطوره جاهای دیگه نمیدونم

CATer

جوابش مشخصه
بله…
عده زیادی هستن که میخرن
ولی شک ندارم که قیمت به ۹۵۰ دلار نمیرسه،قطعاً کمتره

MH_R O Y A L

آیفون و محصولات اپل رو بخاطر کاربردی بودن کاربری آسان stability پشتیبانی عالی و از همه مهمتر بخاطر سیستم عامل آن میخرند نه پز دادن و این جور مزخرفات اون معدود جماعت تازه به دوران رسیده را با میلیونها کاربر محصولات اپل جمع نبندید.

iranian_mind00

تیتر زرد به این میگنا !

trojan

دم شیاومی گرم همین امکانات حتی بهترشو با خیلی خیلی پایینتر میده…. نشده از یکی بشنوم از شیاومی ناراضیه

blade

دلیل گرون بودنش واسه دستیار هوش مصنوعی خیلی مسخره هست اگه فقط بخاطر کیفیتش بود باز یجور می شد توجیه کرد ولی بخاطر رقابت با آیفون (siri) این دیگه خیلی مسخره هست

Pouya Tech

خیلی هم زیاد نیستا یعنی تسبت به چیزی که قراره بیاد(بر اساس شایعات) نیست ضرب در ۳۵۰۰ کنی تقریبا میشه ۳٫۲۲۵ هزار تومن واسه گوشی که صفحه نمایش و دوربین و عمرباتری و پردازنده(توی اندرویدی ها ) و حسگر تشخیص چشمو .. این چیزا داره واسه اون اول که معرفی میشه زیاد نیست به نظرم چون همه گوشی ها اولش که میان هیلی گرون ترن که کم کم قیمتش کاهش پیدا میکنه حالا اینکه میاد تو ایران با قیمت فضایی میفروشن دیگه به سامسونگ ربطی نداره من یکی که همون اول نه قیمتش بشه بین ۲٫۵۰۰ تا ۲٫۷۰۰ میخرم

saeidkhy

داداش میدونی دلار چنده؟

max03

دلار ۳۹۰۰ئه نه ۳۵۰۰ ?

Pouya Tech

تازه یادم رفت بگم مگه ایفون ۷ رو یادتون رفته با چه قیمتی اوند ۱۲ میلیون تازه صفحش زردی میزد چند مورد انفجار داشت جت بلکش خش میفتادو ….. کلی مشکلات اس ۷ که مشکل حادی نداشت احتمالا اس ۸ هم مشکلی نداره مخصوصا چون نوت ۷ اونجوری تا جایی که میتونه سعی میکنه اینو بدون مشکل بسازه

Saeed Mohammadipoya

اس۷مشکل انفجار نداش؟ایفون ۷ تعداد معدودی انفجار گزارش شد که مشکوک بود

saeidkhy

والا ما یه عمره ایفون داریم هم جیل شده هم زمین خورده هم حسابی اب خورده هنوزم مث ساعت کار میکنه
تازه وقتی جیل میشه لذتش از کار با اندرویدم بیشتره
حالا من نمیدونم اونهمه زردی و دوتا انفجار رو چجوری دیدی
ک بمب گذاری های پی در پی داعش با نوت ۷ رو ندیدی

Saeed Mohammadipoya

فقط دعا کنید بلایی که سر نوت۷ اومد سر این نیاد که البته بعید میدونم نوت۷ برا سامسونگ خوشایند نبود و این دفعه باید دقت لازم گذاشته بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار