حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در تولید باتری گلکسی نوت ۸ از ال جی کمک می گیرد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

براساس گزارش‌های انتشار یافته از سوی رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ برای تولید باتری گلکسی‌نوت۸ از LG Chem کمک خواهد گرفت. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

مشخص نیست آیا مذاکراتی بین دو شرکت سامسونگ و ال‌جی صورت گرفته یا خیر اما به نظر می‌رسد معامله‌ای را انجام دادند. اگر این قرارداد حقیقی باشد، گلکسی‌نوت۸ نخستین تلفن‌هوشمند سامسونگ با باتری ال‌جی یا همان LG Chem خواهد بود.

تاکنون سامسونگ از شرکت‌های Samsung SDI و شرکت چینی ATL برای تولید باتری تلفن‌های‌هوشمند خود یاری می‌گرفت، اما حال ال‌جی باید به تامین باتری محصولات سامسونگ از جمله گلکسی‌نوت‌۸ بپردازد. متاسفانه گلکسی‌نوت۷ با مشکل باتری رو به رو بود و ضرر چند میلیارد دلاری را برای سامسونگ به دنبال داشت.

در این بین کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته تا در تولید محصولات خود حساسیتی به خرج داده تا دیگر چنین مشکلی را شاهد نباشد. به هر حال جهت کسب اطلاعات کافی و بیشتر باید منتظر تایید دو شرکت کره‌ای بود و نمی‌توان به شایعات همیشگی اکتفا کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/next_samsung_galaxy_note_phone_might_pack_in_lgmade_battery-news-22238.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shayan68

ال جی اگه باتری هاش خوب بود تو گوشی های خودش عمر بالایی داشت باتری ساخت خودش بهتره

Sasi

دادا کیفیت یه چیزه و عمر باتری یه چیزه دیگه. اینها زیاد به هم ربط ندارن.
تا به حال دقت کردی که گوشیهای ساخت سامسونگ خیلی مشکل باتری دارن نسبت به دیگر شرکتها

Shayan68

من که سه ساله نوت ۳ تری دارم باتریش هیچ مشکلی نداشته و مث روز اولشه از لحاظ شارژ دهی از لحاظ کیفیت هم که هیچ مشکلی ب اش تا حالا که پیش نیومده با این استفاده ای که من ازش میکنم ۲۴ ساعته ازش کار می کشم حتی تو شارژ

CATer

معامله فرق میکنه با کمک…
الان سامسونگ اینهمه رم و صفحه نمایش به بقیه شرکتا میفروشه، داره کمکشون میکنه؟؟؟ پولشو میگیره خب، اینم همونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH