حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درد سر جدید کاربران اپل واچ؛ watchOS 3.1.1 مشکل دارد!

شرکت اپل به تازگی سیستم عامل watchOS 3.1.1 را برای کاربران اپل واچ ارائه کرده بود که بعد از گذشت زمان نه چندان زیادی با اعتراض انبوهی از کاربران اپل واچ ۲ خود مواجه شد. در زیر توضیحاتی راجع به این موضوع ارائه خواهیم کرد.

این شرکت در طی یک ماه و نیم پیش دائماً مشغول مطالعه و بررسی بر روی سیستم عامل جدید خود یعنی watchOS 3.1.1 بود تا قبل از اینکه آن را در اختیار عموم کاربران خود قرار دهد، از هرگونه مشکل مبری دارد. با این حال تنها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی پس از ارائه watchOS 3.1.1، شاهد اعتراض برخی ار کاربران این محصول نسبت به نسخه جدید آپدیت ارائه شده برای این ساعت هوشمند اپل هستیم. در پی این اعتراض، کاربران اعلام کردند که ساعت‌های آنان به یک باره از کار افتاده است؛ این در حالی است که اپل اعلام کرده در طی ۵ سری نسخه آزمایشی بتا که بر روی سیستم عامل watchOS 3.1.1 انجام داده است، به هیچ وجه به این چنین مشکلی برخورد نکرده است.

در طی ارسال شکایات از جانب کاربران اپل واچ مبنی بر  بروز مشکل در این محصول، این گونه برداشت شد که این کاربران پس از انجام به روز رسانی جدید اپل واچ خود به watchOS 3.1.1، ناگهان با یک صفحه سیاه رنگ و علامت قرمز رنگ به همراه یک لینک داخل آن مبنی بر این که (جهت راهنمایی بیشتر به وب سایت شرکت اپل مراجعه نمایید)، مواجه شدند.

watchOS 3.1.1

لینک ارائه شده، کاربران را به قسمت پشتیبانی شرکت اپل هدایت می کند. اپل در این قسمت از کاربران خود درخواست کرده است تا با انجام یک (Force Restart) بر روی اپل واچ خود، جهت بر طرف کردن این موضوع اقدام نمایند و در صورتی که با انجام Force Restart مشکل  سیستم عامل watchOS 3.1.1 آن‌ها بر طرف نشد، به مراکز مجاز سرویس محصولات این شرکت مراجعه نمایند.

به دنبال ارائه نسخه به روز رسانی watchOS 3.1.1، اپل اظهار داشت این نسخه جهت بروز رسانی دیوایس‌های اورجینال اپل واچ، رفع برخی باگ‌های موجود در سری قبلی این محصول، کارایی بهتر و نیز ارائه چند رابط کاربری جدید، تولید و ارائه شده است. با نزدیک شدن به کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی، اپل متعهد به رفع ایراد پیش آمده در نسخه به روز رسانی watchOS 3.1.1 خود شده است و از کاربران این محصول درخواست کرده است که هرچه سریع تر و قبل از تعطیلات سال نو میلادی به مراکز مجاز سرویس اپل در کشور خود مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام نمایند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.redmondpie.com/watchos-3.1.1-bricks-apple-watch-series-2-for-some-users-apple-pulls-update/”]redmondpie[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

واسه هر وسیله ای اپدیت میده مشکل داره
اصلا دستگاهایی مثل نکسوس و اپل ابنا که مستقیم و سریع اپدیت میگیرن همیشه دردسرن خب دوماه وا میستیم ولی در عوض اپدیت سالم میگیریم تو‌شرکتای پایه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی