حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

“رایمند رایانه” نمایندگی انحصاری ATEN و newline در ایران

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

نشست خبری شرکت رایمند رایانه با حضور نمایندگان دو شرکت ATEN و newlineدر دومین روز نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

قلی‌زاده، مدیر عامل شرکت رایمند رایانه ابتدا به بیان تاریخچه‌ای از فعالیت‌های این شرکت پرداخت و گفت: نزدیک به ۳۰ سال در بازار فناوری اطلاعات حضور داریم. فعالیت ما از تعمیر مانیتورهای کومودور شروع شد و  ما توانستیم با باز کردن قطعات و تعمیر کردن آن، به تکنولوژی به کار رفته در آن دست پیدا کنیم.

وی ضمن اعلام این که در سال ۲۰۱۷ با همکاری شرکای بین‌المللی خودمان، ویدئو وال ۳۲x32   پورت ارائه خواهیم کرد گفت: محصولات شرکای ما یعنی “اتن” و “نیولاین” طیف وسیعی از ابزارهای الکترونیکی برای هوشمندسازی مدارس و سالن‌های کنفرانس را دارند. قلی‌زاده هم چنین اعلام کرد که رایمند رایانه به فعالیت در حوزه آموزش و هوشمندسازی مدارس هم، که به تازگی نیاز زیادی به آنها احساس می‌شود، می‌پردازد.

سپس کارسیک نارایان نماینده شرکت newline در خصوص تفاوت newline  و های ویژن گفت: (های ویژن محصولاتی را تولید می‌کند و لوگوی خود را روی آن می‌زند و فعالیت کمتری دارد. اما newline تمامی محصولات را با مارک خودش عرضه می‌کند تا برند خود را مطرح کند وی تاکید کرد که تنها نمایندگی رسمی این شرکت در ایران، رایمند رایانه است.

پس از آن، کریم درویش، نماینده خاورمیانه شرکت Aten اعلام کرد: رایمند رایانه نماینده انحصاری این شرکت در ایران است که برای معرفی این برند در ایران تلاش کرده است. وی افزود هدف اصلی Aten  در ۳۵ سال گذشته kvm  سوییچ‌ها بوده که دومین رکورد فروش در دنیا را دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....