حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از این به بعد شستن لباس‌های خودتان را هم به دست اینترنت بسپارید؛ آشنایی با اپلیکیشن زودشور

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دنیای زندگی می‌کنیم که هر روز ارائه سرویس‌هایی در بستر اینترنت در حال افزایش است و باید این را قبول کنید که بزودی در آینده‌ای نه چندان دور درصد بالایی از فعالیت‌های روزمره را می‌توان به صورت اینترنتی سروسامان داد. یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از سرویس‌های در بستر اینترنت، صرفه جویی قابل توجه در زمان هر فرد است. به احتمال زیاد تاکنون توسط اپلیکیشن‌های مطرح برای خود تاکسی گرفته اید یا حتی سفارش غذا داده اید اما قصد داریم شما را با اپلیکیشنی آشنا کنیم که می‌توان خشکشویی همیشه همراه شما باشد! در ادامه همراه باشید.

چرا «زودشور» و چه شد که نامش را «زودشور» گذاشتید و از کی متولد شد؟

سرویسی که ما راه اندازی کردیم ، درواقع یک نوع خدماتی را که قبلا به صورت سنتی صورت میپذیرفت را تبدیل به یک خدمت آنلاین و مدرن تر کرده. اولین هدفی که سرویس های آنلاین در پی آن تشکیل میشوند ، سهولت و سرعت بخشیدن به روال های سنتی است . یکی از مزیت های استفاده از سرویس ما هم این است که پروسه خشکشویی را تسریع میبخشد. به همین دلیل نام زودشور را برای این سرویس انتخاب کردیم.

خدماتی که زودشور ارائه می دهد را به صورت خلاصه توضیح دهید.

سرویس خشکشویی آنلاین زود شور با هدف خدمت رسانی سریع به کاربران ، در نظر دارد این فرآیند را به نحو احسن و به صورت کاملا اینترنتی در قالب اپلیکشن و وب سایت  برای کاربران عزیز فراهم آورد. از مزیت های استفاده از این  سرویس میتوان از سرعت بالا در سرویس دهی ، کاهش ترافیک و صرفه جویی در وقت مشتریان و مهم تر از همه یکسان سازی نرخ خشکشویی در مناطق مختلف تهران و ارائه خدمات خشکشویی با قیمت مناسب به مشتریان  را  میتوان نام برد.

zoodshoor-com3

ایده‌ اصلی «زودشور» از کجا آمد؟ آیا در این راه الگوی خارجی داشتید؟ الگوی شما کجا بوده است؟

این ایده در ابتدا در صحبت هایی که با خانواده درباره ی راه اندازی کسب و کار هایی که تا به حال در ایران وجود نداشته مطرح شد و پس از بررسی و تحقیق متوجه شدیم که تا به حال در ایران خدمات خشکشویی به صورت کاملا سنتی صورت میپذیرفت و نهایتا خشکشویی ها برای تحویل البته از ماشین ها و سرویس های خود استفاده میکردند. ولی در خارج از ایران نمونه های زیادی در شهر های مختلف مثل لندن ، دبی و کشور های روسیه و اسپانیا و… وجود داشت. عملا در شهر های شلوغ و پرترافیک وشهر هایی که  حمل و نقل  هزینه ی بالایی دارد این نوع سرویس وجود دارند.

سرمایه اولیه زودشور از کجا آمد و با چه سرمایه ای این کسب و کار را راه انداختید؟

این کسب و کار تا به اینجای کار کاملا با سرمایه شخصی راه اندازی شده . و تمامی هزینه های طراحی وب سایت و اپلیکشن های اندروید و آی او اس ( آیفون) ، تبلیغات ، و… را شخصا پرداخت کردیم و تا امروز بالغ بر ۴۰ میلیون تومان هزینه شده.

با توجه به اینکه در ایران و شهر تهران این استارتاپ رو تاسیس کردید ، چه برنامه هایی برای جذب مخاطب داخلی دارید؟

با توجه به محدودکردن سرویس دهی به بخشی از مناطق تهران ، تبلیغات ما باید هدف مند باشد و متاسفانه نمیتوانیم از سرویس هایی مثل تلگرام ، اینستاگرم و تبلیغات اینترنتی به نحو احسن استفاده کنیم چراکه مخاطب این نوع تبلیغات عموما کل کشور هستند. و ما نیاز به تبلیغات محدود تری داریم و باید تبلیغات رو به صورت محله به محله پیش ببریم. کاری که تا امروز هم انجام دادیم . ولی به این معتقد هستیم که تبلیغات  کلامی و دهان به دهان بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت و این نوع تبلیغات فقط با ارائه سرویس مطلوب میسر میشود.

zoodshoor-com2

محدوده بازار هدف استارتاپ شما کجا است؟

به دلیل بزرگ بودن تهران و مسئله ی طرح ترافیک و محدویدت هایی که در حمل و نقل در تهران وجود دارد ، همانطور که عرض شد فعلا مناطق شمال شرق تهران و مناطق ۱ و ۳ و ۴ درحال حاضر میتوانند از خدمات ما استفاده کنند . و در فاز دوم برای گسترش فعالیت مناطق شمال غرب تهران را در نظر داریم سرویس دهی کنیم . ولی در چشم انداز بلند مدت ما سرویس دهی به کل تهران حتما در نظر گرفته شده است.

فرض کنید من یک کاربر هستم و می خواهم از خدمات زودشور استفاده کنم، چطور باید این کار را انجام دهم؟

شما خیلی ساده میتوانید سفارش خشکشویی خود را از طریق  سایت zoodshoor.com  و یا ازطریق نرم افزار  تلفن همراه ثبت نمایید و سپس همکاران ما پس از هماهنگی های لازم ،  با مراجعه به آدرس ثبت شده شما لباسها را تحویل خواهند گرفت  و پس از حداکثر ۴۸ ساعت لباس را پس از فرآیند خشکشویی و اطو درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

خدمات خشکشویی اما توسط معتبر ترین خشکشویی های درجه ۱ هر منطقه که طرف قرار داد با ما هستند انجام خواهد شد.

اپلیکشن زودشور در Appstore  و Google Play  و کافه بازار و همچنین وب سایت ما به آدرس zoodshoor.com موجود است و کاربران پلتفرم های مختلف میتوانند از آن استفاده کنند

کمی از مشکلات و سختی راه خود بگویید؛ با چه مشکلاتی تا به حال روبه رو بوده است؟

با توجه به اینکه ما خشکشویی نیستیم و برای خدمات خود باید با خشکشویی ها همکاری کنیم، مهمترین معضل ما ترس خشکشو ها از سرویس ما بود و عملا ما را به عنوان رغیب میدیدند ، در حالی که ما قرار است لباس های یک سری مشتری که هرگز خشکشویی مورد نظر ما را نمیشناسند را به این خشکشو تحویل دهیم! البته استارت آپ ما مزیت هایی را هم برای خشکشویی ها دارد به این صورت که با توجه به محدودیت فضایی هر خشکشویی ، این نگرانی برای خشکشو همیشه بوده که مشتری به موقع البسه ی خود را تحویل بگیرد و بسیار دیده شده مشتریان برای تحویل لباس های خود اصلا اقدام نمیکنند و بعد از مدتی فراموش میکنند ! ولی با این سرویس این اطمینان به خشکشو داده میشود که لباس ۲۴ ساعت بعد از تحویل ، توسط تیم ما دریافت میشوند

مشکل بعدی هزینه های زیاد راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه شخصی است که شاید نیازی به توضیح نداشته باشد. راه اندازی هر کاری در ایران ریسک های خاص خود را دارد . حال اگر این کار یک ایده نو باشد که برای اولین بار قرار است راه بیوفتد ، ریسک آن دو چندان میشود.

و مشکلات مربوط به دریافت دستگاه POS  سیار و درگاه پرداخت آنلاین که مجوز های خاص خود را میخواستند و طولانی شدن پروسه اداری انها زمان زیادی را از ما گرفت

تیم زودشور شامل چند نفر می باشد و چه سمت ها و تخصص هایی دارند؟

به جز بنده ، تیم ما متشکل شده از یک نفر به عنوان فردی که سفارش ها را مدیریت میکند و برای هماهنگی های لازم برای دریافت و تحویل لباس ها با مشتری در تعامل است ، دو نفر به عنوان افرادی که لباس ها را دریافت و تحویل میدهند و یک نفر مدیر وب سایت و که کار های فنی مربوط به برنامه نویسی و موارد مربوط به اپلیکشن ها را انجام میدهد.

چه برنامه ها و یا تدبیرهایی برای آینده زودشور در نظر دارید؟

هدف اصلی ما گسترش فعالیت ، تسریع در سرویس دهی و ارتقای سطح کیفی خدمات  است. و در حال حاضر به دنبال سرمایه گذار خارجی هستیم که به سیستم اضافه شود تا در رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت زمان کمتری صرف شود و همچنین ارتقای کیفیت سرویس دهی با ایده هایی که بعضا هزینه ی زیادی دارد.

و سوال آخر؛ برای جوانانی که مثل شما در اندیشه راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار نو و با ایده‌ای جدید هستند، چه توصیه و یا چه حرف‌هایی دارید؟

درواقع ما هنوز در ابتدای فعالیت خود هستیم و مسلما تجربه کافی برای توصیه کردن به دیگران برای راه اندازی کسب و کار را نداریم ولی چیزی که در همین مدت کوتاه به آن رسیدیم ، این است که پیاده سازی ایده به مراتب از خود ایده مهم تر است و کسی موفق تر خواهد بود که ایده ی خود را به بهترین شکل پیاده سازی و اجرا کند. وگرنه ایده های خلاقانه و نو بسیار زیاد هستند که با یک سرچ در اینترنت میتوانید هرکدام از انها را در ذهن خود بپرورانید.

[aparat id=”qLcGi”]

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/zoodshoor/id1167989887?mt=8″]App Store[/button]

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zoodshoor.store.android”]Google play[/button]

[button type=”3d” color=”” target=”” link=”https://cafebazaar.ir/app/com.zoodshoor.store.android/?l=fa”]کافه بازار[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا قنبری

سلام اقای مخملی من یک ایمیل به شما دادم فکر کنم نخونده باشیدش هنوز
ممنون میشم یه نگاهی بهش بندازید.
با تشکر فراوان همین ادرس ایمیلم هست فقط با gmail

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....