حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ چیزی برای رو کردن دارد؟

مایکروسافت اعلام و تایید کرد که در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ حضور پیدا می‌کند.

در بیانیه‌ای که با همین موضوع از سوی این شرکت منتشر شده اعلام شده است که مایکروسافت به همراه تنی چند از پرسنل خود مواردی را برای عرضه در این همایش در نظر گرفته‌اند.

کمتر از این هم از شرکتی مثل مایکروسافت انتظار نمی‌رفت چون کاربران محصولات این شرکت همیشه منتظر خبرهایی درباره پدیده‌های جدید آن هستند.

با این همه، بعید به نظر می‌رسد که در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ مایکروسافت گوشی هوشمند جدیدی عرضه کند اما منابع خبری گفته‌اند که این شرکت برنامه‌‌ریزی کرده است تا در اواخر سال ۲۰۱۷ گوشی هوشمند سرفیس فون را به همگان معرفی کند.

microsoft-mwc-2017

اما آن چه احتمال وقوع آن بسیار قوت دارد شایعه‌ای است که در مورد گوشی هوشمند HP Consumer درگرفته است چون شایعه‌هایی می‌گویند این گوشی که برای کاربران عادی‌تر در نظر گرفته شده است نوعی تلفن همراه میان‌رده مجهز به پردازنده Snapdrragon 6XX است.

شایعات همچنین خاطرنشان می‌کنند که این گوشی ممکن است در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ به عنوان محصول مشترک دو شرکت اچ‌پی و مایکروسافت معرفی شود.

تا به این لحظه اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی به بیرون درز نکرده است و اگر هم خبری شد مطمئن باشید که به اطلاع شما خواهید رسید.

با گشت‌وگذار و جست‌وجو در سایت ترنجی خبرها و اطلاعات بیشتری درباره مایکروسافت سرفیس‌ فون و دیگر محصولات این شرکت معتبر جهانی به دست خواهید آورد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://nokiapoweruser.com/microsoft-will-be-present-at-mwc-2017-what-to-expect/”]nokiapoweruser[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار