حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S8 به سنسور اثرانگشت در پشت گوشی و اسکنر عنبیه چشم مانند نوت ۷ مجهز خواهد شد

پرچم‌دار بعدی سامسونگ از خانواده‌ی گلکسی، مطمئناً یکی از قابل‌توجه‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ میلادی خواهد بود؛ به‌علاوه بعد از نابودی گلکسی نوت ۷ فشار مضاعفی برای جبران مافات بر روی دوش گلکسی S8 و S8 edge قرار گرفته است. شایعات بسیاری درباره‌ی ویژگی‌های این محصول منتشر شده است که یکی از آن‌ها قرار گرفتن سنسور اثرانگشت در محل همیشگی آن پایین صفحه‌نمایش این دستگاه بود؛ همچنین تاکنون شایعه دیگری نیز از ترکیب شدن این سنسور درون صفحه‌نمایش خبر داده بود. در مقابل، امروز گزارش تازه‌ای منتشر شده که از قرارگیری سنسور اثرانگشت در پنل پشتی این دستگاه خبر داده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تعدادی از تولیدکنندگان طی سال‌های اخیر از این تاکتیک در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده‌اند و ازآنجایی‌که با توجه به محل قرارگیری طبیعی انگشتان دسترسی به اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی گوشی بسیار راحت است به همین دلیل عموماً بازخوردها نسبت به این روش مثبت بوده است.

نشریه کره‌ای Naver مدعی شده که خانه‌ی جدید سنسور اثرانگشت در پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ پنل پشت گوشی، احتمالاً در پایین دوربین پشتی، خواهد بود. همان‌طور که گفتیم شایعات قبلی از به‌کارگیری سنسور اثرانگشت اپتیکال در این محصول حکایت داشتند که در صورت درست بودن خبر امروز دیگر خبری از این سنسور جدید در گلکسی S8 نخواهد بود.

گزارش امروز همچنین از حذف دکمه‌ی Home در S8 خبر داده که مطابق با دیگر شایعاتی است که پیش‌تر درباره‌ی این محصول منتشر شده است و به‌علاوه اسکنر عنبیه چشم نیز که اولین بار در نوت ۷ مرحوم معرفی شده بود، در پرچم‌دار جدید سامسونگ به کار گرفته خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که گلکسی S8 ماه فوریه در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شود که یعنی چند ماهی بیشتر با این رونمایی مهم فاصله نداریم. در حال حاضر به ما بگویید نظر شما در مورد سنسور اثرانگشت در پنل پشتی گوشی جدید سامسونگ چیست آیا با این تغییر موافقید یا نه؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S8-fingerprint-sensor-on-the-back-and-a-Note-7-like-iris-scanner_id89095″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

هر روز میگید یجایه فعلان از صفحه نمایش پرید بیرون‌
اون سنسور عنبیه چشمم که تو تاریکی کار نمیکنه خیلی هم کنده
حذف جک هدفون هم جز ضرر هیچی نیست
تا حالا چیز خاصی بهش اضاف نشده
منتظر شایعه های بعدی

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

پسر خوب بهتره تا وقتی از چیزی اطلاع نداری نیای اولین نفر کامنت بزاری . حسگر عنیه نوت ۷ به لطف مادون قرمز تو شب بهتر از روز هم کار میکنه و امنیتش ۴ برابر اثر انگشت هست توی نسل بعدی هم که خوب طبیعی هست خیلی پیشرفت میکنه

Saeed Mohammadipoya

شانس بیاره اینم نترکه

Saeed Mohammadipoya

والا

milad.danesh

کانسپت اس۸ توی تصویر خیلی زیباست ولی فک نمیکنم به این زودیا تولیدش ممکن باشه

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

شدید موافقم خیلیییی زیباست این بیاد تا چند سال بعد هیچ گوشی بهش نمیرسه امیدوارم سامسونگ همین طراحی رو بزنه شاید گوشی های ۲۰۱۸ بتوون با طراحی اس ۷ اج رقابت کنن (((((((((((:

Saeed Mohammadipoya

تو نوت۷ هم همینو میگفتی حالا بزار بیاد شاید باز بوم

Saman

اخرش نتونست زیر صفحه نمایش قرار بده،بردش پشت گوشی؟خسته نباشی پهلوان خدا قوت

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

داداچ بحث تونستن نیست چون اون حسگر زیر صفحه نمایش تولید شده خبرش چند روز پیش اومد یا میزارع یا میخاد تو نوت ۷ معرفی کنه مثل عنبیه ولی به نظر من تو همون اس ۸ به کار میگیره

BENI.chalton

اس هشت یه گوشی زیبا و پر امکانات هست البته دکمه جلو هم حذف بشه دیگه یه دست میشه،الان بیشتر شرکت ها جلوی گوشیهاشون روشبیه سامسونگ زدن،ولی این کار سامسونگ باعث میشه سری جدید گوشیهاش تو یه فاز جدیدی بره البته زیباتر هم میشه.

REZA

ببخشید سنسور اثر انگشت اپتیکال چجوریه؟

wisdom

سنسوریه که زیر صفحه نمایش قرار میگیره و اگه اشتباه نکنم شرکت سینپتیکس این سنسورو توسعه داده

CATer

احتمالش خیلی کمه سامسونگ بعد این همه سال بخواد سنسور اثر انگشت رو ببره پشت گوشی…
اگه قرار نیست حذف بشه، همون جلو بمونه بهتره

mega08

من ب شخصه دکمه هومو دوس دارم. اگه حذف بشه . دیگه سمتش نمیرم. همین اس۷ بهتره.

grimm

سامسونگ طبق معمول کلی دروغ در باره گوشیش در می گه مثل اپل که هنوز حتی شارژ سریع و قابلیت شارژ بی سیم۵سال پیش نوکیارو نداره که اگه خواست تکنولوژی و پتنت شرکت دیگه ای رو بدزده کسی شک نکنه مثل دزدی کلنس از مایکروسافت که اسمش رو گذاشته آلوی آن یااپل که فینگرتاچ رو دزدید اسم بی مربوط ۳دی تاچ رو گذاشت براش که هیچ ربطی هم به این تکنولوژی که کارش تشخیص عمق فشار روی یک بعدهست نداره
اینم پتنت دقیق ترین پتنت ثبت شده سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش که توسط مایکروسافت به ثبت رسیده
http://winphone.ir/microsoft-patents-screen-fingerprint-reader/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش