حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جشن سالانه ایسر همزمان با ۴۰ سالگی این برند در صنعت کامپیوتر   

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسر

ایسر جشن سالانه خود را در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه تهران برگزار نمود. در این مراسم که با ۴۰ سالگی برند ایسر هم زمان شد، آخرین محصولات کمپانی ایسر در حضور اصحاب رسانه و نماینده های فروش ایسر در سراسر کشور به نمایش درآمد و رسماً اعلام شد که کلیه محصولات ایسر شامل لپ تاپ، تبلت، مانیتور و … در ایران به صورت رسمی با گارانتی سازگار ارقام عرضه خواهند شد.

در مراسم معرفی رسمی محصولات ایسر، ابتدا مدیر فروش و توسعه بازار ایسر در ایران آقای سعید فرازمند به توضیح وضعیت فعلی این برند در بازار جهانی پرداخت. وی عنوان کرد که %۸۱ فروش ایسر در خاورمیانه مربوط به نوت بوک ها می باشد و ایسر در بازار منطقه ای بیش تر روی دستگاه های گیمینگ و تبدیل شونده تمرکز دارد.

photo_2016-12-25_15-36-01

 در بخش بعدی مراسم، بهروز اصلاحی، مدیر نوت‌بوک و تبلت شرکت سازگار ارقام به معرفی کامل محصولات جدید ایسر پرداخت و در مورد مشخصات فنی آنها توضیحاتی را ارائه کرد. وی از ویژگی های ایسر به تنوع محصول و قیمت ها اشاره کرد و در ادامه توضیح داد که هدف ایسر این است که هر شخص بتواند متناسب با بودجه خود، از تکنولوژی روز دنیا بهره ببرد. بخشی از سالن به صورت Road Show به نمایش محصولات ایسر از سری های مختلف اختصاص یافته بود، شامل خانواده Predator که محصولات گیمینگ ایسر هستند و نوت بوک های سری Spin، Aspire،Swift ، VNitro، VX و Switch که تمامی این دستگاه ها یا در حال حاضر در بازار ایران موجود هستند یا به زودی در بازار ایران عرضه خواهند شد. ایسر در حال حاضر از نظر میزان فروش چهارمین برند خاورمیانه به حساب می‌آید و قصد دارد تا با تمرکز و فروش بیشتر در بازار ایران سهم بیشتری از این بازار کسب کند.

photo_2016-12-25_15-38-20

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....