حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

«هایک» هم ویندوزفون را بوسید و کنار گذاشت!

یک خبر بد دیگر برای ویندوزفونی‌ها! اپلیکیشن پیام‌رسانی “هایک” که در کشور هند خیلی جا افتاده است اعلام کرد که خدمات و پشتیبانی خود را برای گوشی‌های ویندوزفون متوقف می‌کند.

هایک بیشتر به خاطر استیکرهایش مشهور است و به همین دلیل و به علت امکان برقراری تماس ویدئویی بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فقط در کشور هند دارد. به تازگی توسعه دهنده این نرم‌افزار پیام‌رسانی ویژگی story mode را برای این اپلیکیشن در نسخه‌های آی‌اواس و اندروید ارایه کرده است اما به ویندوزفون که رسیده گفته: «شرمنده، دیگر با تو کاری ندارم!»

حالا اگر شما از “هایک” استفاده می‌کنید و دست بر قضا گوشی ویندوزفون دارید، حتما در خاطرتان هست که یک سالی می‌‌شود هیچ به روزرسانی برای نسخه ویندوزی این نرم‌افزار پیام‌رسانی منتشر نشده است و به همین دلیل نسخه ویندوزی آن هیچ امکانی برای ارسال عکس و گرفتن تماس در اختیار کاربرش نمی‌گذارد.

علت چنین تصمیمی این بوده که “هایک” می‌خواهد توجه و تلاش بیشتری صرف اندروید و آی‌اواس کند چون ۹۸ درصد از بازار گوشی هوشمند هند را به خود اختصاص داده است.

بنابراین، دیگر چشم به راه به روزرسانی برای نرم‌افزار “هایک” در پلتفرم ویندوزفون نباشید اما با این همه جای هیچ وحشت و دلهر‌ه‌ای نیست چون “هایک” همچنان در گوشی‌ها ویندوزفون به کارش ادامه می‌دهد منتها در خصوص عرضه قابلیت و ویژگی جدید شرمنده شما است!

راستی… اصلا شما از “هایک” برای پیام‌رسانی استفاده می‌کنید؟ یک بار استفاده کنید و متوجه تفاوتش با اپلیکیشن‌های مشابه به لحاظ سرعت انتقال داده بشوید. من که استفاده می‌کنم چون دوست داشتنی است!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2016/12/14/hike-messenger-stopped-development-windows-phone-app/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عارف کمانی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکار گلم آقای جعفری
تیتر بسیار جالب بود
پاینده باشید

علیرضا قنبری

سلام خدمت دوتا از بهترین های ترنجی 🙂
همه اعضای ترنجی عالی هستند. امیدوارم همیشه سرحال و پایدار باشید.
اقای جعفری من میتونم ایمیل شمارا داشته باشم؟ ممنون 🙂

علیرضا قنبری

این چرا شبیه پوکر فیس میاد
🙂 اینطوری بهتره D:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار