حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نخستین مترجم جهانی شخصی ویژه گوشی‌های هوشمند معرفی شد

پس از معرفی مترجم اسکایپ برای زمان تماس با گوشی‌های تلفن همراه و خطوط تلفن ثابت، مایکروسافت نخستین مترجم جهانی شخصی را نیز معرفی کرد.

مترجم مایکروسافت، آنلاین است و به هنگام کار می‌کند و می‌تواند مکالمات تا ۱۰۰ نفر را زمانی که با گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر با یک دیگر صحبت می‌کنند ترجمه کند.

کاربران قادر خواهند بود در دستگاه خود به زبان مادری صحبت کنند و در عین حال با افرادی که به زبان‌های مخحتلف دنیا تلکم می‌کنند مکالمه چهره به چهره داشته باشند. مترجم جهانی شخصی جدید دارای یکی ـ دو ویژگی جدید جالب است که به کمک آنها می‌تواند هر موقعیتی را پوشش بدهد.

برای مثال، کاربر می‌تواند بدون توجه به زبان مورد مکالمه وارد هر گفت‌وگویی شود. این ویژگی به کار افرادی می‌آید که سفرهای جهانی بسیاری انجام می‌دهند. بنابراین با این مترجم می‌توانند بدون دغدغه از هر محل و منطقه‌ای دیدن و به راحتی دوستان جدید برای خود دست و پا کنند.

برپایه اعلام مایکروسافت، این مترجم یک ویژگی دیگر با نام «مترجم زنده» (Translator live) دارد که همین هفته برای نرم‌افزارهای سیستم عامل اندروید، آی‌او‌اس و آمازون فایر ارایه می‌شود. افزون بر این، این مترجم به صورت آنلاین در وب سایت اختصاصی در دسترس است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-launches-worlds-first-personal-universal-translator-for-smartphones_id88985″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار