حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر هوشمند قدرت گرفته از کورتانا هارمان در راه است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

شرکت مایکروسافت به‌تازگی علاوه بر اعلام ویژگی‌های جدید برای کورتانا، SDK را معرفی کرد که به توسعه‌دهندگان شخص‌ثالث اجازه می‌دهد تا این دستیار صوتی را روی محصولات خود قرار دهند. حال به نظر می‌رسد Harman Kardon یکی از این شرکت‌ها است و می‌خواهد محصولی را بزودی معرفی کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت اعلام داشت که Harman Kardon یکی از شرکای تجاری آنها در به کارگیری کورتانا محسوب می‌شود. براساس گزارش‌ها جدید، هارمان می‌خواهد اسپیکر هوشمندی قدرت گرفته از کورتانا را سال ۲۰۱۷ عرضه کند که می‌تواند رقیبی برای اکو آمازون و گوگل هوم باشد.

به کمک چنین اسپیکری می‌توان با کورتانا در ارتباط بود و پاسخی برای هر گونه سوال داشت. مایکروسافت و هارمان اطلاعات بسیاری از این اسپیکر ارائه ندادند و اطلاعات بیشتر را به سال ۲۰۱۷ موکول کردند.  بنابراین جهت کسب جزئیات بیشتر از اسپیکر هوشمند Harman Kardon باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر ماند.

انتظار می‌رود در CES 2017 یا MWC 2017 شاهد معرفی تکمیلی محصول موردبحث باشیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/harman-kardon-is-working-on-a-cortana-powered-speaker-for-a-2017-release”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

مسلما با هزینه ایی که سامسونگ در اختیارشون میزاره هارمن از اول هم معروفتر میشه و اسپیکر های بی نقصی تولید میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH