حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه اتومبیل خودران گوگل به درب بسته خورد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، گوگل

شرکت گوگل پروژه اتومبیل خودران خود را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و تاکنون پیشرفت‌هایی در این بخش داشت اما به نظر می‌رسد دیگر تمایلی به ادامه فعالیت در این زمینه ندارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

براساس گزارش‌های جدید، گوگل پروژه اتومبیل خودرانش را متوقف کرده و تصمیم گرفته تا همانند اپل روی بخش نرم‌افزاری این صنعت تمرکز داشته باشد. البته شرکت سیلیکون‌ولی با شرکت‌های خودروساز دیگر همکاری خواهد داشت و در بخش نرم‌افزاری به آنها یاری خواهد رساند.

اخیرا شرکت فیات کرایسلر با همکاری گوگل ون خودران پاسیفیکا را معرفی کرد که در بخش نرم‌افزاری کمپانی گوگل با این شرکت همکاری داشته است. به نظر می‌رسد شرکت موردبحث با مشاهده موفقیت بیشتر در بخش نرم‌افزاری تصمیم به توقف فعالیت اتومبیل خودرانش را گرفته است.

گوگل می‌خواهد این پروژه را از بخش X Labs جدا ساخته و به عنوان یک بخش مستقل تحت نظر کمپانی مادر آلفابت درآورد. پیش از این نیز اپل تصمیم به توقف پروژه اتومبیل خودران گرفت و تمایل پیدا کرد تا بیشتر در بخش نرم‌افزار فعالیت داشته باشد.

به هر حال جهت کسب جزئیات کافی باید منتظر اطلاعات رسمی بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.geeky-gadgets.com/google-stops-developing-its-self-driving-cars-13-12-2016/”]geeky-gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH