حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارائه نسخه بتا شبیه ساز دلتا (Delta) برای iOS

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری، موبایل

بنابر اطلاعات به دست آمده، جانشین GBA4iOS (شبیه ساز دلتا برای iOS) در حال حاضر وارد مرحله بتا شده است و مردم از طریق ثبت نام می توانند از آن به راحتی استفاده کنند. می توانید به یاد آورید، رایلی تستوت (Rily Testut) چه زمانی قصد داشت یک پلتفرم چند سیستم شبیه ساز با نام دلتا معرفی کند؟

در واقع همه چیز از آن زمان تا بحال دست خوش تغییرات قرار گرفته است و در حال حاضر بیش از چندین سایت تیزر جهت نشان دادن پلتفرم‌های مختلف وجود دارد که محصولش توانایی مقابله با آن را دارد و در حال حاضر تستوت در پی یافتن آزمایش کننده‌ای قابل اطمینان جهت تست دلتا به روش خود می باشد. در حال حاضر شاید GBA4iOS رسماً از بین رفته باشد اما، دلتا توانسته است  با ارائه شبیه سازی برای سیستم‌های چندگانه نینتندو (Nintendo) در جایگاه نخست قرار گیرد.

برای کسانی که در باره دلتا اطلاعاتی ندارند باید گفت دلتا در واقع یک تجربه از شبیه سازی‌های آینده برای پلتفرم iOS اپل می باشد که به طور فعالانه برای چند سالی مشغول فعالیت بوده است. درواقع می توان گفت که خیلی قبل تر از GBA4iOS، به طور رسمی بیان شد که از بین رفته است؛ ولی دلتا همراه با سادگی و ظرافتی که تستوت به طور جدی در آن به کار برد توانست به ساخت پلتفرم و تجربه شبیه سازی با ارزشی دست پیدا کند. از همه مهم تر اینکه، به جای تقلید از تجربه دیگر شبیه ساز‌ها مانند Game Boy Advance، دلتا چند قدم پیش تر خواهد گذاشت با ارائه پشتیبانی برای سوپر نینتندو و نینتندو ۶۴ با کنسول‌های فرعی اضافه شده.

اگر شما از دوست داران GBA4iOS بوده اید و یا اینکه ایده، قادر به بازی کردن با بازی‌های نینتندو بر روی آیفون یا آیپد خود را، در سر می پرورانید، باید بدانید که حتما نیاز خواهید داشت تا در دلتا (نسخه بتا)، ثبت نام انجام دهید. تستوت در حال تفکیک کردن نسخه بتا به دو روش می باشد، یکی برای آزمایش کننده‌های معمولی و دیگری برای افرادی که درگیر نشریات و جراید هستند.

دلتا

تنها تفاوت این دو در این است که آزمون‌های مربوط به مطبوعات و جراید، مکرراً و به طور مداوم به وسیله تهیه و ارسال ویدئو از تجربه‌های استفاده از دلتا، نسبت به آزمون‌های دیگران در معرض نمایش قرار می گیرد.

اگر شما هم علاقه مند به دریافت این برنامه می باشید، می توانید از طریق این لینک وارد شده و ثبت نام خود را انجام دهید. اگر شما یک اپل آیدی و گوشی اپل با سیستم عامل iOS 10 و یا بالاتر داشته باشید می توانید نسخه‌های برنامه TestFlight را دانلود کنید. همچنین این برنامه ها تا ۱۶ دسامبر در اختیار تست کننده‌ها قرار خواهد گرفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.redmondpie.com/delta-emulator-for-ios-enters-beta-sign-up-now/”]redmondpie[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی