حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیکو و Coolpad در حال توسعه پرچمداری جدید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

لیکو و Coolpad قصد داشته برای توسعه پرچمدار ادامه همکاری دهند از این رو گزارش‌ها خبر از توسعه پرچمداری جدید با نام Cool1S توسط این دو شرکت می‌دهند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

باتوجه به مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی چین یا همان TENAA، پرچمدار جدید با نام Cool1S خواهد بود که تلفن‌هوشمندی پس از Cool 1 Dual و Cool 1C شناخته می‌شود. در این بین انتظار می‌رود پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ اخیر شرکت کوالکام در Cool1S به کار گرفته شود.

باتوجه به مشخصات آشکار شده از طریق TENAA، گوشی‌هوشمند موردبحث از صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی HD ، حافظه رم ۴/۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی بهره می‌برد. البته به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن نیز اشاره شد که پک باتری پرظرفیتی برای Cool1S خواهد بود.

به هر حال برای کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند تا دو کمپانی در آینده نزدیک پرچمدار بعدی را معرفی کنند. بعید است در سال جاری این معرفی صورت گیرد، بنابراین حداقل تا اوایل ۲۰۱۷ باید به انتظار نشست.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32209/leeco-and-coolpad-working-on-cool1s-flagship-smartphone/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH