حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم معرفی محصولات برند i-Life توسط گارانتی سازگار ارقام؛ ارزان و با ارزش!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنجی

احتمالا برند i-Life را می‌شناسید. در مورد یکی از تبلت‌های این برند با شما در ترنجی صحبت کرده بودیم اما ر مراسمی که سه شنبه شب (۱۶ آذرماه ۹۵) با حضور تنی چند از اصحاب رسانه و نمایندگان فروش در محل هتل ارم تهران برگزار شد، مدیران برند i-Life در ایران و مدیران گارانتی سازگار ارقام نسبت به معرفی محصولات این برند، نحوه گارانتی و خدمات پس از فروش توضیحاتی ارائه دادند. در ادامه همراه باشید.

ilife-sazegarargham-toranji-1

در ابتدای این مراسم آقای بهروز اصلاحی مدیر واحد تبلت و نوت بوک سازگار ارقام، با بیان اینکه اینتل و مایکروسافت در حوزه جدیدی که بازار لپ تاپ ‌های ارزان قیمت است با هم همکاری دارند، گفت: طبیعتا این بازار برای ایرانی ‌ها نیز جذاب است و برند آی لایف، که شعارش خرید تکنولوژی با هر بودجه ‌ای است، می‌ تواند سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

ilife-sazegarargham-toranji-2

مدیر دفتر i-Life در ایران در ادامه اشاره کرد که شرکت i-Life از سال ۱۹۹۹ در آمریکا به ثبت رسیده و دفتر مرکزی آن در هنگ‌کنگ واقع شده است و کارخانه مستقل i-Life یکی از مزیت‌های اصلی این برند است که با ارائه محصولاتی با کیفیت در سایه تیم تحقیقاتی مجرب به همراه انواع مراحل تست محصولات، می‌تواند حرف‌های بسیاری در بازارهای جهانی داشته باشد.

ایشان ضمن تشریح فعالیت سه ساله این برند در بازار خاورمیانه، موفقیت‌های آن در جلب خریداران بیشتر در برخی بازارهای کلیدی منطقه همچون کشورهای حوزه خلیج‌فارس به نقل از آمار موسسه IDC را برشمرد.

وی ادامه داد: از جمله این آمار می‌توان به فروش ۵۸ هزار تبلت در کشور امارات متحده عربی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ و فروش ۱۵ هزار نوت‌بوک در امارات و عربستان به نقل از IDC اشاره کرد.

آقای رادمنش نسبت به فروش مناسب این محصولات با کمک شرکای این برند در بازارهای داخلی ابراز امیدواری کرد و برخی از محصولات کلیدی این شرکت از جمله ZED Book WiFi ،ZED Note و ZED Air را در کنار برخی از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های این برند معرفی کرد.

ilife-sazegarargham-toranji-9

ilife-sazegarargham-toranji-8

ilife-sazegarargham-toranji-7

ilife-sazegarargham-toranji-6

ilife-sazegarargham-toranji-5

ilife-sazegarargham-toranji-4

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....