حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن مایکروسافت Whiteboard: گامی بلند به‌سوی تجربه‌ی یک کلاس تعاملی حقیقی

مایکروسافت همیشه در موضوعات مرتبط با تحصیل یک قطب قدرتمند بوده است؛ بخشی از تمرکز این شرکت در این حوزه به دلیل انگیزه‌های بشردوستانه بوده و طبیعتاً بخشی هم دیدگاه تجاری، جذب اسپانسر و سرمایه دارند. مایکروسافت در کنار حمایت‌هایی که مدارس و دانشگاه‌های مختلف در جهت تضمین آینده‌ی بهتر انجام داده، موفق شده از این فضا در جهت تولید ابزارها و سیستم‌های قدرتمندی مانند مایکروسافت Classroom و School Data Sync نیز استفاده کند و این بار نیز با یک ابزار ویژه در این عرصه خودنمایی کرده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تازه‌ترین محصول مایکروسافت در حوزه‌ی تحصیلی Whiteboard نام دارد که در ماه ژوئن معرفی شده بود و حالا به‌صورت رایگان در Windows Store عرضه شده است. همان‌طور که از نام این نرم‌افزار مشخص است یک سیستم ویندوزی تعاملی برای بهبود تجربه کار با تخته‌های وایت برد هوشمند محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که این نرم‌افزار به‌صورت ۳۲ بیتی تولید شده و در ویندوز ۱۰ هم به همین شکل اجرا می‌شود، کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن بر روی تمامی کامپیوترهای سازگار با آن، که به یک تخته‌ وایت برد هوشمند متصل شده‌اند، نیز بهره ببرند.

این نرم‌افزار یک فضای نوشتاری لمسی و با قابلیت‌های زیاد را فراهم کرده و تجربه‌ای بسیار طبیعی برای هرگونه طراحی بر روی آن را ممکن می‌سازد. مایکروسافت Whiteboard علاوه بر لمس انگشتان از قلم‌های دیجیتالی نیز پشتیبانی می‌کند؛ همچنین الگوهایی برای تشخیص اشکال و دست خط نیز در آن بکار گرفته شده است. این تخته‌ی هوشمند به شما امکان وارد کردن هرگونه محتوای چندرسانه‌ای مانند فیلم، صفحات وب و… را نیز می‌دهد تا تجربه‌ی بی‌نظیرتری از یک کلاس تعاملی داشته باشید و در نهایت، همان‌طور که انتظار دارید این نرم‌افزار با دیگر اپلیکیشن‌های تحصیلی و کاربردی مایکروسافت نیز کاملاً هماهنگ شده است تا در کنار آن‌ها یک تجربه‌ی همه‌جانبه از کلاس‌های تکنولوژیک را در اختیار شما قرار دهد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/microsofts_new_whiteboard_app_is_a_big_step_towards_an_interactive_classroom_experience-blog-22100.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش