حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت های جدید تلگرام در نسخه ۳٫۱۵ منتشر شد: همگام سازی کامل با IFTTT

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

تلگرام یکی از پر نفوذترین شبکه های پیام رسان اینترنتی در کشور عزیزمان ایران است. تلگرام به زودی به روزرسانی پر تغییرات نسخه ۳٫۱۵ را ارایه کرده است که در آن چند تغییر اساسی را شاهد هستیم. بزرگترین آن را می توان همگام سازی کامل با IFTTT دانست و به ادعای تلگرام این اولین برنامه ای است که به شکل کامل با IFTTT همگام شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قابلیت های جدید تلگرام در نسخه ۳٫۱۵ را با هم بررسی کنیم.

photo_2016-12-10_07-44-32

اولین قابلیتی که مدت هاست کاربران منتظر آن بودند، امکان پین کردن یا همان سنجاق کردن چند گفتگو در بالای لیست گفتگوها است. با این قابلیت شما می توانید ۵ گفتگو را بالای صفحه گفتگو های تلگرام خود همیشه در دید داشته باشید تا هیچ وقت موردی را از آن گفتگوهای ویژه از دست ندهید. به نظر ما این قابلیت خوبی است اما بهتر است تلگرام قابلیت تب بندی را به صفحه گفتگوها اضافه کند تا مدیریت گفتگوها راحت تر شود.

اصلی ترین ویژگی اضافه شده به این نسخه را می توان همگام سازی کامل با سرویس IFTTT دانست. با این توانایی شما قادر خواهید بود خیلی کارهای متفاوت را با سرویس های متفاوت انجام دهید برای مثال می توانید با استفاده از تلگرام و IFTTT تعریف کنید که اگر عکسی در اینستاگرام خود قرار دادید، به صورت خودکار آن را به گروه یا کانال خاصی در تلگرام منتقل کند! بدین صورت بدون صرف وقت و هزینه اضافی، کافی است شما کار اصلی خود را انجام بدهید و این سمت در تلگرام همه چیز به صورت خودکار انجام می پذیرد.

یک کاربرد دیگر برای این سرویس این است که مثلا زمانی که در فیس بوک روی یک عکس تگ شدید، آن را برای شما در کانال یا گروه تلگرام اضافه می کند. همچنین شما قادر خواهید بود با استفاده از @IFTTT به دوستان خود مستقیما از داخل تلگرام و با استفاده از سرویس Gmail حتی ای-میل بزنید!

photo_2016-12-10_07-44-39

در نسخه اندروید، ویرایشگر تصویر نیز پیشرفت کرده است و حالا می توانید تصاویر را با گستردگی بیشتری بچرخانید و تصحیح جهت در آن ها صورتب بدهید. همچنین حتما می دانید که تلگرام مدتی زیادی است برای ارایه دهنده های ویدیویی مثل یوتیوب یا ویمو یک پخش کننده اختصاصی درون برنامه تخصیص داده است، حال این پخش کننده همانند برنامه یوتیوب موبایل به شما اجازه می دهد ویدیو را به صورت کوچک شده کنار نمایشگر داشته باشید و چت های دیگر بپردازید!

به نظر می رسد تلگرام سعی در نفوذ بیشتر در انجام کارهای روزمره را دارد و می خواهید از این برنامه بیرون نروید! بعید نیست که در این زمینه موفق هم باشد، نظر شما چیست؟ از کدام قابلیت های جدید تلگرام نسخه ۳٫۱۵ استفاده خواهید کرد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Telegram-update-adds-ability-to-pin-chats-improves-photo-editor_id88867″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد

سلطان بلامنازع تمام مسنجرها تلگرام هست، مسنجرای دیگه رو همه رو با هم جمع کنی ۲۰ درصد امکانات تلگرامم ندارن، هیچی مسنجری نمیتونه باهاش رقابت کنه، واقعا تیم پشتیبانی عجیبی داره که هر ماه چندین قابلیت پرکاربرد و اساسی رو بهش اضافه میکنن
به نظر من هیچ مسنجری حداقل تا چندین سال دیگه نمیتونه باهاش رقابت کنه، چون شما اگه با تلگرام کار کرده باشی تو هر مسنجر دیگه ای بری میفهمی چقد کمبود و ضعف دارن و نمیتونی با خودت کنار بیای که به جای تلگرام از یه مسنجر دیگه استفاده کنی
دمشون گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)