حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) با توجه به شایعات

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) کمتر از دو ماه و نیم دیگر رسما معرفی خواهد شد. در این مدت شایعات زیادی درباره آن منتشر شده که همه آن ها را در ترنجی با هم مرور کرده ایم. حال برای جمع بندی همه آنچه که می دانیم در قالب یک تصویر، یک طرح مفهومی منتشر شده است که هر چند به نظر ما با خروجی نهایی باید متفاوت باشد اما می تواند تصور جالبی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

cwfbujwwiaavk9e

از مهمترین شایعات مورد انتظار که بر سر زبان ها، دهان به دهان می چرخد می توان به حسگر اثرانگشت یک پارچه با نمایشگر اشاره کرد. بدین صورت که حسگر اثرانگشت دیگر زیر یک دکمه قرار نمی گیرد و به صورت یکارچه با نمایشگر و صفحه لمسی در نظر گرفته می شود. در نتیجه این تغییر شما شاهد حاشیه نمایشگر کمتر، ظاهر یکپارچه تر در جلو و البته دقت و سرعت عمل بیشتر خواهید بود.

به جز حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر می توان به دوربینی حتی بهتر از دوربین فوق العاده گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که هر دو مدل اس ۸ و اس ۸ بزرگتر (!) که هنوز نام مشخصی برای مدل بزرگتر انتخاب نشده است، با دو دوربین ارایه خواهند شد یا خیر اما احتمال دارد که سامسونگ برای عقب نماندن حتی تجاری از دستگاه های با دو دوربین، حداقل در یک مدل از این فناوری استفاده کند.

galaxy-s8

نمایشگر اما قرار است که نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بیشتری داشته باشد و بدین صورت دستگاهی بسیار خوشدست تر برای استفاده باشد. حتما شایعات اندازه نمایشگر ۵٫۷ و ۶٫۲ اینچی را برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ بزرگتر (!) را شنیده اید، هر چند از نظر ما نیز این ابعاد با احتمال کمتری به وقوع می پیوندند اما اگر حاشیه تصویر نمایشگر بتواند کمتر باشد، حتی دستگاه ۶٫۴ اینچی مثل می میکس می تواند در حد و اندازه های دستگاه ۵٫۵ اینچی مثل آیفون ۷ پلاس جای بگیرد!

همچنین سامسونگ پس از موفقیت گلکسی اس ۷ اج در گلکسی نوت ۷ تصمیم به حذف مدل با نمایشگر تخت گرفت و این موضوع گویا در گلکسی اس ۸ نیز برقرار خواهد بود و شاهد نسخه ای با نمایشگر تخت نخواهیم بود. همچنین هنوز گمانه زنی ها درباره حضور یا عدم حضور جک ۳٫۵ میلی متری در گلکسی اس ۸ ادامه دارد و خیلی ها با آرزوی عدم صحت این شایعه اما می دانند که احتمال زیادی برای صحت آن وجود دارد!

اکثر این موارد را در تصویر شاخص این مطلب می بینید که در کنار هم در نظر گرفته شده است! نظر شما چیست؟ کدام یک از این شایعات درباره گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) محقق خواهد شد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Designer-beautifully-mocks-up-the-Galaxy-S8-based-on-leaked-info_id88862″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

فک نمیکنم به این زودیا دکمه هوم رو حذف کنه

sajjad1

سلام
اگه بخواد صفحه رو بزرگ کنه باید باتری بزرگ تری بزاره
در نتیجه با باتری بزرگ تر گوشی سنگین تر میشه
در نتیجه در اثر افتادن از ارتفاع به راحتی گوشی اسیب میبینه
پس فکر کنم زیاد صفحه رو بزرگ کنه نهایت ۵٫۵ یا ۵٫۷ بزاره

rwgni

من قصد خرید اس۷ اج دارم
نمیدونم بخرم یا منتظر اس۸ بمونم 😐

blade

صبر کن اس۸ بیاد بعد تصمیم بگیر ضرر نمی کنی شاید تا اون موقع اس ۷ اج هم ارزون تر بشه

CATer

تا دو ماه دیگه روانی میشم من…

siavash-t

اس ۷ اج گوشی خیلی خوبیه. فقط تنها ایرادش اینه که چون اج دار هستش صفحه نمایشش یه مقدار حساس تر از بقیه گوشی ها به ضربه هستش. باید حواست باشه زمین نخوره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)