حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روند پیشرفت ساختمان اپل، spaceship !

شرکت اپل به پیمانکاران خود اعلام کرد که دفتر مرکزی شماره دو جدید این شرکت را هرچه سریعتر و برای افتتاحیه بزرگی که در اوایل سال ۲۰۱۷ در پیش رو دارند، آماده بهره برداری کنند.

ساختمان اپل

عکس‌های جدیدی از اساختمان اپل که به اصطلاح به آن سفینه فضایی (Spaceship) می گویند، در ماه نوامبر گرفته شده است و در طی هفته پیش رو برای کارکنان شرکت ارسال خواهد شد. سایت فرانسوی Mac Generation نیز دست خود را بر روی این تصاویر نهاده است که درواقع نشانه علاقه بسیار زیادی است که به کارکنان مقر اصلی اپل (کوپرتینو) دارد.

ساختمان اپل

محوطه ناهار خوری برای کارگران اپل HQ در یکی از دهلیز‌های بزرگ این ساختمان مرتفع دایره‌ای شکل می باشد و نیز در تصویر می توان کارگران را در حال نصب ورق‌های استیل با طول ۷٫۶ متر و وزن ۵۰۰ کیلو گرم دید که به جهت تامین نور مورد نیاز در کل فضای محوطه آن را نصب می کنند.

ساختمان اپل

همچنین می توان شاهد نصب پنجره‌های سقفی در سراسر ساختمان جهت هدایت نور طبیعی به داخل باشیم که گفته می شود این پنجره‌ها به دلیل کاهش وزن سازه از جنس فیبر کربن ساخته شده اند.

ساختمان اپل

یکی از تصاویر ارائه شده نیز، یک قطعه شیشه‌ای بزرگ نگه داشته شده توسط مکنده را که از یک جرثقیل آویزان شده است به ما نشان می دهد. در این تصویر، قطعات منحنی بزرگ شیشه‌ای در کنار هم و در یک صف چیده شده اند و ارتفاع آنها به بلندای کف تا سقف این ساختمان می باشد.

ساختمان اپل

برخی از کارهای محوطه سازی نیز در حال انجام می باشد. در تصاویر ارسالی شاهد کاشت درختان در محوطه اساختمان اپل می باشیم؛ البته بیشتر قسمت خاکی این مرکز به بخش ساخت و ساز اختصاص یافته است و پیش بینی شده است که کار ساخت و ساز این مرکز تا پیش از افتتاحیه در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ ادامه داشته باشد.

اپل به طور منظم عکس‌ها و فیلم‌های هوایی از روند ساخت و ساز این مقر بزرگ را برای طرفداران خود منتشر می کند. تاریخ نقل مکان کارکنان شرکت اپل به این ساختمان جدید در ماه اکتبر کمی به تعویق افتاده است، این در حالی است که پیش بینی می شود به احتمال زیاد این نقل و انتقال برای زمان رونمایی از آیپد‌های جدید این شرکت در مارس ۲۰۱۷، عملی شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://appleinsider.com/articles/16/12/08/apple-gives-employees-a-closer-look-at-finishing-touches-on-spaceship-campus-2″]appleinsider[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CATer

بهتره بگیم شهرِ اپل…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی