حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ششمین نسخه بتا از macOS Sierra 10.12.2 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Mac، اپل، برندهای مطرح فناوری، سیستم عامل

روز گذشته درحالی‌که تنها ۲۴ ساعت از عرضه بتای ۷ از iOS 10.2 می‌گذشت، اپل بتای جدیدی از macOS Sierra 10.12.2 را برای توسعه‌دهندگان خود عرضه کرد تا یکی دیگر از به‌روز رسانی‌های بزرگ سیستم‌عامل مک اتفاق افتد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سه روز پیش اپل با انتشار پنجمین بتا از سیستم‌عامل macOS Sierra 10.12.2 شروع کار توسعه دهنگان خود برای توسعه و پیشبرد این نسخه از سیستم‌عامل اختصاصی‌اش را اعلام کرد. همان‌طور که گفته شد روز گذشته اپل برخلاف انتظارات، بتای ۶ از این سیستم را نیز منتشر کرد تا بار دیگر به روز رسانی macOS Sierra 10.12.2 با چالشی جدید روبه رو گردد. به گفته اپل، توسعه‌دهندگانی که قصد دریافت این نسخه از سیستم‌عامل مک را دارند می‌توانند با مراجعه به سربرگ Update در Mac App Store ششمین بتا از macOS Sierra 10.12.2 را دانلود نمایند.

ایموجی ها در macOS Sierra 10.12.2 رنگ و بویی تازه به خود می گیرند!

از جدیدترین ویژگی‌هایی که اپل در بتای ۶ از سیستم‌عامل اختصاصی خود برای مک بوک ها استفاده کرده می‌توان به تغییرات عمده در بخش تصاویر پس‌زمینه (Color Burst) و اضافه شدن یونیکد ۹٫۰ (Unicode 9.0) برای جذاب‌تر شدن ایموجی ها اشاره کرد. به گفته توسعه‌دهندگان شکلک‌ها و ایموجی های فراوانی به نسخه جدید سیستم‌عامل مک اضافه‌شده که از جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به ایموجی آتش‌نشان، مکانیک، وکیل، دکتر و دانشمند اشاره کرد! انتظار می‌رود که ایموجی های جدید در به‌روزرسانی‌های آتی سایر سیستم‌عامل‌های اپل نیز مانند  iOS 10.2 و watchOS 3.1 لحاظ شوند.

انتظار می‌رود هفته آینده نسخه نهایی macOS Sierra 10.12.2 برای عموم کاربران عرضه گردد اما وجود ویژگی‌ها و امکانات زیاد و جالب‌توجهی در آخرین نسخه از سیستم‌عامل مک قطعی است. اپل قصد دارد تا توسعه‌دهندگان خود را علاوه بر شناسایی و بهبود مشکلات فنی و افزایش سطح عملکرد سیستم‌عامل به سمت‌وسوی خلاقیت بکشاند تا با هر بار به‌روزرسانی در نسخه‌های جدید سیستم‌عامل این کمپانی شاهد ظهور ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی در آن‌ها باشیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.idownloadblog.com/2016/12/08/apple-seeds-macos-sierra-10-12-2-beta-6-to-developers/”]iDB[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید