حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ طرح از کاراندازی گلکسی نوت ۷ را به اجرا درمی‌آورد

سامسونگ به همه دارندگان گوشی گلکسی نوت ۷ که تمایلی به پس دادن این گوشی ندارند هشدار داد که طرح از کاراندازی گلکسی نوت ۷ را به اجرا درمی‌آورد.

شرکت سامسونگ با پس گرفتن گوشی حادثه‌آفرین خود یعنی گلکسی نوت ۷ تصمیم دارد تا از بروز هر گونه حادثه و اتفاق احتمالی جلوگیری کند و به همین دلیل اعلام کرده است گوشی‌های مرجوع نشده در آینده قادر به اتصال به شبکه‌های مخابراتی نخواهند بود.

در این همین زمینه، کشور کانادا نخستین کشوری است که در آن گوشی گلکسی نوت ۷ از هفته آینده از کار خواهد افتاد و دیگر امکان برقراری هیچ گونه تماسی با آن امکان‌پذیر نیست.

سامسونگ اعلام کرده است که در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۲ آذر ۹۵) برای این که باتری گلکسی نوت ۷ دیگر شارژ نشود و نیز وای‌فای و بلوتوث آن قابل استفاده نباشد نوعی به روزرسانی برای کار انداختن همه اینها منتشر خواهد کرد.

همچنین سه روز بعد، ارتباط گوشی گلکسی نوت ۷ با شبکه مخابراتی کشور کانادا قطع خواهد شد. طرح از کاراندازی گلکسی نوت ۷ به مرور زمان در دیگر کشورها نیز اجرا خواهد شد.

این تصمیم‌ها در حالی اتخاذ می‌شود که چیزی نزدیک به ۹۰ درصد گوشی‌های گلکسی نوت ۷ توسط کاربران مرجوع شده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32158/more-countries-to-disconnect-galaxy-note-7-units-from-network/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CATer

خدا قوت آقای جعفری
چون معمولاً نویسندگانِ ترنجی پاسخگو هستن و نظرات رو میخونن، خواستم خواهش کنم یه پیگیری کنید ببینید جریان این نت ۷ هایی که توی تهران داره خرید و فروش میشه چیه؟! من خودم بشدت دوستش دارم، ولی واقعاً کسی نیست جلوی فروش این گوشیِ از رده خارج شده رو بگیره؟

JAVAD

چقدر خوشگل بود واقعا حیفش،، با اینکه سامسونگی نیستم ولی واقعا تصمیم داشتم بخرمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار