حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انرژی پاک؛ معامله اپل – گلد ویند !

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری، مطالب ترنجی

بر اساس گزارش منتشر شده در روزنامه صبح جنوب چین، اخبار به دست آمده گویای فعالیت‌های فرا مرزی شرکای اپل در صنعت تولید انرژی پاک می باشد. در این گزارش به عقد یک سند سرمایه گذاری مشترک در زمینه تولید انرژی پاک ما بین اپل و شرکت علمی فناوری تولید کننده توربین‌های بادی Xinjiang Goldwind که به عنوان گلد ویند (Goldwind) نیز شناخته می شود، اشاره شده است.

Beijing Tianrun که نیز یک شرکت سرمایه گذار تابع گلد ویند می باشد، قصد دارد ۳۰ درصد از سهام خود را در نقل و انتقالات بورسی، در چهار پروژه بزرگ از شرکت‌های تابع شرکت گلد ویند، سرمایه گذاری کند.

گلد ویند اظهار داشت: “شرکت اپل متعهد شده است که تمام امکانات مورد نیاز تولید انرژی صد در صد تجدید پذیر را در سراسر دنیا تامین کند و در حال حاضر نیز به همراه تامین کننده‌ گان خود، سخت مشغول کار بر روی تولید محصولات اپل با انرژی‌های تجدید پذیر می باشد”. در این مقاله هیچ نامی از تامین کننده گان چینی این انرژی پاک که جزئی از معامله (اپل-گلد ویند) می باشند؛ برده نشده است. شرکت اپل به تازگی یکی از تامین کننده گان خود، در (زمینه لنز) را مورد تحسین قرار داده است و بیان داشته است در صورت موافقت، محصول تمام شیشه ای خود که با استفاده از انرژی‌های صد در صد تجدید پذیر تولید شده است را تا سال ۲۰۱۸ ارائه خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرده است با استفاده از انرژی باد و تبدیل آن به نیرو در استان چانگشا (Changsha) و هونان (hunan)، می تواند از آزاد شدن ۴۵۰,۰۰۰ تن دی اکسید کربن که تقریباً برابر با مصرف انرژی خانه ۳۸۰٫۰۰۰ چینی می باشد، جلوگیری کند. اپل متعهد شده است به استفاده از انرژی‌های صد در صد تجدید پذیر و همچنین استفاده از امکانات آن در همه جا از جمله فروشگاه‌های خرده فروشی، ساختمان iSpaceship و دیگر قسمت‌هایی که در آینده به آن اضافه خواهد شد. مزرعه خورشیدی اپل در آینده قادر به تولید انرژی ۲۰۰ مگاواتی خواهد بود که به ارائه انرژی پاک بیش از چهار گیگاوات در سراسر جهان (که نیمی از آن در چین می باشد) کمک خواهد کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.idownloadblog.com/2016/12/08/apple-partners-with-wind-turbine-maker-goldwind-to-bring-clean-energy-to-chinese-suppliers/”]idownloadblog[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی