حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S7 edge با رنگ مروارید سیاه را معرفی کرد

سامسونگ امروز به‌صورت رسمی نسخه‌ی جدیدی از پرچم‌دار خود یعنی گلکسی S7 edge را با رنگ تازه‌ای موسوم به مروارید سیاه معرفی کرد. این مدل تنها با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تولید خواهد شد و متأسفانه تنها در برخی کشورها عرضه می‌شود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

همان‌طور که اشاره کردیم، این محصول تازه از همین فردا یعنی ۹ دسامبر در برخی کشورها از جمله زادگاه خود، کره جنوبی عرضه خواهد شد. از آنجایی که رنگ جدید قبلی این دستگاه آبی مرجانی نیز که به‌تازگی معرفی شده بود، علاوه بر کره جنوبی در آمریکا هم به فروش رسید، به‌احتمال‌زیاد مروارید سیاه نیز در آمریکا عرضه خواهد شد؛ هرچند که این موضوع به‌صورت رسمی اعلام نشده است. از لحاظ قیمتی نیز به دلیل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی این نسخه جدید از مدل استاندارد ۳۲ گیگابایتی گران‌تر خواهد بود.

رنگ مروارید سیاه از گلکسی S7 edge ، با رنگ عقیق سیاه همین دستگاه که نیمه‌ی اول سال جاری میلادی به بازار عرضه شده بود، تفاوت چندانی ندارد تنها کمی براق‌تر به نظر می‌رسد و احساس لوکس بودن و کیفیت را به کاربران منتقل می‌کند. احتمالاً این نسخه‌ی جدید از گلکسی S7 edge برای رقابت با رنگ جت بلک آیفون ۷ تولید شده تا نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.

تصاویر این دستگاه را تماشا کنید و نظرات خود را درباره این رنگ جدید با ما به اشتراک بگذارید

۱ ۲

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S7-edge-Black-Pearl-128-GB-release-date_id88792″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

اگه قیمتش بخواد گرونتر باشه نمى ارزه
چون چندان تفاوتى نداره با رنگ مشکى الانش

Reza b

????

Saman

مروارید سیاه همون black jackهست

Saman

خواسته با جت بلاک تغییر اس بده

milad.danesh

گلم این رنگ یکی از رنگای نوت ۷ بود با ابی اسمانی که به خاطر عرضه نشدن نوت ۷ این رنگ ها رو به اس ۷ اضافه کرد تا مشتری جذب کنه

CATer

اگه همون اول میومد پر فروش ترین رنگ میشد
فوق العادس
با زحمت دوستانه دلال چند وقت دیگه توی بازار میبینیمش ولی ۳۰۰ تومن گرونتر

saeidkhy

کپی چی هست اصلا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش