حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ پهپادساز می شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

اگرچه سامسونگ به عنوان تولیدکننده تبلت، تلفن‌هوشمند و برخی دستگاه‌های‌هوشمند دیگر مطرح است اما به نظر می‌رسد بزودی پهپادی را معرفی خواهد کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به‌تازگی پتنتی از سامسونگ آشکار شد که پهپادی دایره‌ای با فن بزرگی در وسط نشان می‌دهد. البته پتنت اطلاعات کاملی در دست نمی‌دهد و تنها از روی طرح آن می‌توان جزئیات بدست آورد.

سال گذشته کمپانی کره‌ای تیمی برای کار روی ساخت پهپاد تشکیل داد که احتمالا در نزدیکی معرفی این محصول تحت توسعه قرار داریم. باتوجه به گزارش، سامسونگ پتنت را در آوریل سال جاری به ثبت رساند، محصولی که در کنار طرح مورد اشاره، شامل دوربینی مشابه دیگر هواپیماهای کوچک بدون سرنشین می‌شود.

samsung-drone-4

پتانسیل تولید انبوه پهپاد موربحث کم نیست و تنها  باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت کره‌ای چه زمانی برای معرفی و عرضه آن درنظر گرفته است. البته هر پتنتی به معنای معرفی زودهنگام آن محصول نیست و حداقل مدت زمان طولانی با معرفی یک محصول فاصله خواهیم داشت.

امید می‌رود در سال ۲۰۱۷ جزئیاتی درباره پهپاد آینده سامسونگ مشاهده کنیم. شایان ذکر بوده که سامسونگ تنها محصولات موردبحث را تولید نمی‌کند و در صنعت‌های مختلفی فعالیت دارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CATer

خیلی دنبال پهپاد نبودم، ولی یکی از مشتری های پهپاد سامسونگ میباشم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH