حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد Zennovation بعدی ایسوس در CES 2017 برگزار می شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، برندهای مطرح فناوری

شرکت تایوانی ایسوس به تازگی دعوتنامه رویداد بعدی Zennovation خود را ارسال کرده که به نظر می‌رسد قرار است در نمایشگاه CES 2017 ماه ژانویه لاس‌وگاس برپا شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید‌

Zennovation بعدی ایسوس در ۴ ژانویه و روز دوم نمایشگاه CES 2017 برپا خواهد شد. اگرچه دعوتنامه اطلاعاتی از محصول آینده آشکار نمی‌کند اما به نظر می‌رسد باید شاهد معرفی تلفن‌هوشمند یا تبلتی با پردازنده اسنپدراگون کوالکام باشیم، زیرا در گوشه‌ای از دعوتنامه لوگو کوالکام به چشم می‌خورد.

gsmarena_001

حال باید منتظر ماند تا مشاهده کرد شرکت تایوانی برای رویداد CES 2017 چه برنامه‌ای داشته و قصد دارد کدامیک از محصول خود را معرفی کند. البته انتظار داریم تبلت یا تلفن‌هوشمندی توسط ایسوس معرفی شود و چیزی خارج از این دو حالت نخواهد بود.

نمایشگاه CES هر سال در شهر لاس‌وگاس و ماه ژانویه برگزار می‌شود و با نزدیکی به این نمایشگاه انتظار می‌رود دیگر شرکت‌ها نیز دعوتنامه خود را ارسال کنند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/asus_next_zennovation_event_scheduled_for_ces_2017-news-22037.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH