حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه فاکسکان برای تولید آیفون در آمریکا

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

فاکسکان یکی از بزرگترین شرکای اپل در تولید آیفون محسوب می‌شود که تلفن‌های‌هوشمند کمپانی کوپرتینویی را در چین توسعه می دهد. حال به نظر می‌رسد انتخاب ترامپ به عنوان ریاست جمهوری آمریکا موجب شد تا این شرکت نیز تولید خود را به خاک ایالات‌متحده منتقل کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه که در انتخابات اخیر ایالات‌متحده پیروز شد، در برنامه‌های انتخاباتی خود بیان داشت که شرکت‌های آمریکایی باید تولیدات خود را در خاک کشور خود انجام دهند و این موضوع شامل اپل نیز می‌شود.

به گزارش بلومبرگ، فاکسکان قصد داشته تولید آیفون را از چین به آمریکا منتقل کند تا مطابق با نظر ریاست‌جمهور این کشور باشد. مقامات فاکسکان در این رابطه بیان داشتند که باتوجه به عدم مشخص بودن محدوده سرمایه‌گذاری‌های بالقوه، آنها در مذاکره‌ای که با مقامات مربوطه آمریکایی داشتند به این توافق دو طرفه رسیدند و قصد دارند تولید را به خاک ایالات‌متحده منتقل کنند.

در حال حاضر مشخص نیست مبلغ سرمایه گذاری فاکسکان به چه میزان خواهد بود و چگونه انتقال صورت می گیرد. همچنین مشخص نیست چگونه امکانات در اختیار فاکسکان برای تولید قرار می گیرد.

بیشتر تامین‌کنندگان قطعات آیفون خارج از خاک ایالات‌متحده هستند که موجب افزایش هزینه‌ها برای اپل است. دامنه سرمایه‌گذاری‌های فاکسکان در ایالات‌متحده مشخص شده نیست و برای کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/iphone-foxconn-u-s-expansion/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CATer

این یارو ترامپ احمقه یا بقیه رو احمق فرض کرده؟؟؟

MOAZEZ

اینجوری خیلی بهتره دلمون برای محصولاتی که روشون made in usaخورده تنگ شده

mega08

همینجوری قیمتش کم بالا نیس . واویلا میشه اگه تو خود آمریکا تولید شه. قیمت نیروی کار حداقل ۳ برابر چینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH