حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه آنلاک HTC One M9 امروز آپدیت اندروید ۷ را دریافت می کند

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، اچ‌تی‌سی، اخبار، گوگل

One M9، یکی از بهترین گوشی های ساخت HTC بود. این دستگاه با طراحی زیبای خود هر بیننده ای را مجذوب خود می کرد( و می کند). حالا  کاربران این دستگاه می توانند طعم آخرین نسخه از اندروید را بچشند. با ما همراه باشید.

اچ تی سی امروز به طور رسمی اعلام کرد که آپدیت اندروید ۷ برای گوشی One M9 آماده است. این گوشی پس از  HTC 10، دومین گوشی اچ تی سی است که به اندروید ۷ آپدیت می شود. . کاربران نسخه آنلاک M9 در ایالات متحده از امشب می توانند این بروز رسانی را دریافت کنند.

دقیقا مانند آپدیت HTC 10، این آپدیت نسخه ۷٫۰ اندروید را برای M9 نیز به ارمغان می آورد. متاسفانه کاربرانی که از نسخه های اپراتوری HTC 10 و HTC One M9، برای دریافت این آپدیت تا اوایل سال ۲۰۱۷ صبر کنند. شاید اچ تی سی قبل از سال ۲۰۱۷، نسخه آنلاک گوشی One A9 را نیز به اندروید ۷ بروزرسانی کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Unlocked-HTC-One-M9-Android-Nougat-update_id88669″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
houseingalexy

دو ماه قبل رفتم یه اچ تی سی ام ۹ دست دوم گرفتم آخه همیشه ارزوی داشتن یه موبایل اچ تی سی داشتم .به خصوص رابط کاربریش محشره. الان که دارمش اصلا حس خوبی داره این حس ( sense) .جالبه یعنی نسخه اینتر ام ۹ امشب اندروید ۷ رو می گیره ولی جی ۵ که ۶ ماهه خریدم هنوز اندروید ۷ رو نگرفته .
دمت گرم اچ تی سی

rwgni

افرین htc

REZA

این گوشی شاهکاره طراحیه

Milad.tech

دمت گرم htc
یعنی هم دوره های+z3 و s6و g4 و p8
p8 که اصلا اپ نمیشه به اندروید۷ ?

HTC One

گلکسی s7 هنو آپدیت اندروید ۷ واسش نیومده اونوقت واسه ام ۹ اومده. هی بگید اچ تی سی بد.

باشد که پند گیرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل