حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی تم های جدیدی برای محصولات اکسپریا منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سونی

شرکت سونی که همیشه تم‌های اختصاصی را برای محصولات اکسپریا خود منتشر می‌کند، این بار نیز دست به انتشار چند تم جدید دیگری زده که قطعا برای طرفداران سونی جالب توجه خواهد بود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

تم‌های جدیدی که سونی منتشر کرده همگی باید با پرداخت مبلغی فعال شوند و در غیر این صورت نمی‌توان به شکل رایگان آنها را دریافت کرد. یکی از دسته تم‌های جدید، طرح پلی‌استیشن ۱ است، کنسولی خاطره‌انگیز برای طرفداران قدیمی برند پلی‌استیشن.

اگر جز کاربران طلایی Xperia Lounge محسوب شوید قابلیت دریافت رایگان تم موردبحث را دارید اما در غیر این صورت ۱٫۹۹ دلاری برای شما آب خواهد خورد و باید برای دریافت آن به پلی‌استور مراجعه کنید. گفتنی است که تمامی تم‌های جدید برای کاربران طلایی Xperia Lounge رایگان است و جای تعجبی نداشته که رایگان نباشد.

سونی می‌گوید در تم پلی‌استیشن ۱ تمامی طرح‌ها براساس این کنسول خاطره‌انگیز است تا تجربه لذت‌بخشی به ارمغان آورد. گفته می‌شود تم پلی‌استیشن ۱ روی تلفن‌های هوشمند Z5 Compact، Z5، تبلت Z3 و Z4 قرار گرفته و انتظار می‌رود دیگر محصولات اکسپریا نیز قادر به دریافت آن باشند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Sony-launching-five-new-Xperia-retro-themes-featuring-PlayStations-iconic-design_id88613″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH