حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تازه‌ترین مشکل اپل؛ آیفون‌های ۷، ۶ اس و ۵ اس هنگ می‌کنند!

همین چند ماه پیش بود که وقتی از چپ و راست خبر می‌رسید که گلکسی نوت ۷ سامسونگ منفجر می‌شود آیفون در اوج درخشش بود و همه از این گوشی با تحسین یاد می‌کردند و منت‌اش را بر سر سامسونگ می‌گذاشتند.

اما به تازگی همان گوشی جاودانه آیفون دست به گریبان مشکلاتی چند شده است چون خبر رسیده که گوشی‌های آیفون ۶ در هنگام تاچ صفحه نمایش برای ضبط ورودی‌های جدید مشکل پیدا می‌کند و نتیجه‌‌اش این شد که جریانی هم بر ضد اپل راه افتاد. این مشکل که بیماری لمسی (Touch Disease) نام گرفته فقط با پرداخت ۱۴۹ دلار برطرف می‌شود!

اضافه بر اینها، برخی از گوشی‌های آیفون ۶ اس ساخته شده در حدفاصل ماه سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۵ وقتی شارژ باتری به ۳۰ درصد می‌رسد به چشم بر هم زدنی به ناگاه خاموش می‌شود. در این خصوص اگر شما هم چنین مشکلی با گوشی خود دارید به سایت اپل مراجعه و برای دریافت باتری جایگزین ثبت نام کنید (به استثنای ایران).

تازه‌ترین مشکل آیفون به انجمن پشتیبانی اپل مربوط می‌شود که در آن جا دارندگان آیفون ۷، آیفون ۶ اس و حتی آیفون ۵ اس زبان به شکایت باز کرده‌اند که گوشی‌هایشان هنگ می‌کند و این هنگ به آنها اجازه نمی‌دهد تا تماس بگیرند یا حتی بتوانند با دیگر اپراتورها ارتباط برقرار کنند.

۱۰۱۱

این مشکل که برای بسیاری پیش آمده است از زمان ارایه به روزرسانی iOS 10.1.1 رخ داده است. برای عده‌ای نیز همین مشکل از زمان دریافت iOS 10 اتفاق افتاده است و ریست از نوع سافت و فکتوری نیز چاره‌ساز نبوده است.

اپل لاجرم باید این مشکلات را برطرف کند اما این شرکت عجالتا فقط به مشکل بیماری لمسی (Touch Disease) و رسوایی باتری که با هشتگ #BatteryGate  در فضای مجازی شناخته می‌شود پرداخته است.

امید می‌رود که انتشار iOS 10.2 همه این مشکلات را حل کند؛ اگرچه نسخه iOS 10.2 Beta 5 در اختیار توسعه دهندگان و اعضای برنامه بتای عمومی قرار گرفته است. به این معنی که iOS 10.2 همین روزها است که منتشر شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Latest-issue-to-hit-Apple-phone-app-freezes-on-iPhone-7-iPhone-6s-and-iPhone-5s_id88667″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya tech

حالا هی بگید اپل هنگ نمیکنه تموم عمر با خودم میگفتم بیشتر ادم ها واسه کلاسش میخرن خب حتما بعضی ها هم هستن که واسه کلاس نمیخرن مثلا چون روانه و هنگ نمیکنه میرن میخرن با این اوضاع دلیلی واسه خریدنش نمیبینم قیمتش بیاد زیر دو ملیون اون وقت میرزه اخه نه بهترین دوربین رو داره نه بهترین صفحه نمایشو نه بهترین عمر باتری بعد این همه پول وقتی از همه گرون تره یعنی از بقیه باید بهتر باشه این که ضعیفتره‌ به نظرم خریدش توی ایران اشتباهه

MOAZEZ

کماکان بدون هنگ ترین و روان ترین گوشیهای دنیا فقط و فقط سونی

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

اره به قول خودتون سر اس ۶ گوشی که نتونه چهار تا برنامه رو مدریت کنه همش ریلود کنه دوزار به درد نمیخوره اندروید ۷ هم براش اومد دیگه بهونه ابدیت ندارید پیش اس ۷ تو اسپید تستا که له شد تازه اس ۷ نسخه بتا هست مطمعن باش تو نسخه اصلی سریع ترم میشع ???

Sobhankarimnejad

از نظر روان بودن و هنگ نکردن گوشیای پرچمدار اندرویدی بنظرم بهترن ، هم اینکه محدود نیستی تو ios کلی میارزه

ss

سیب کرم خورده فقط داره نون برندشو میخوره که با عوام فریبی درست کرده اونی هم که میخرن فقط برای پزدادنه همین اشغال تر از اپل گوشی به وجود نیومده صفحه نمایش – دوربین – باتری – طبق برسی سایت ها از اس۷ اج ضعیف تر بوده قیمتشم که بیشتره

sajjad1

من نمیدونم چرا شما این قدر حرص میخوری
باشه اقا باشه قبول
اصلا اپل بده . اپل خیلی بده
فقط سامسونگ خوبه اصلا بقیه همه بد فقط سامسونگ خوب
باشه؟

Vahid

درود
اول بگم خودم سونی دارم
چقده ضد اپل!!!!
دلیلش؟؟؟
چون که گرونه؟
یا اینکه توانایی کار کردن باهشو ندارید؟
یا اینکه میگید ما نمیخایم از محصولات شیطان بزرگ استفاده کنیم؟
نگاهی به فروش کنید؟
ایا به نظرتون طبیعی هس مشکلات کوچک کمو بیش باشه؟
منطقی باشید فراق از سلیقه،تنفر،علاقه،
آیفون ها فعلا برترین دیواس تو زمینه موبایل هستن
فروش جهانیش
علاقه مردم بهش
سودش
و…
وقتی تو شش ماه سود اپل از یک سال فروش نفت ما بیشتر بشه دیگه حرفی نمیراره!!!!
امسالم که با ایفون ۷ هم تو دوربین هم زیبایی بیشتر و ضد اب و بلند گو خوب کامل کرد همه چیو
الان موبایل یا واس دوربینش،یا کیفیت صداش،ضد اب،خوش دستی،کیفیت ساخت،زیبایی،ابدیت،و….میخرید
که داره همه چیو
اکثر اونایی که گوشی ایفونشون هنگ میکنه بلد نیستن کار کنن شک نکنید
فقط منطقی باشید از روی احساسات و نوشته ها،اخبار نظر ندید
اخبار موثق!!!
موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار