حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری گوگل و نوکیا در توسعه تلفن هوشمند

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

شرکت HMD که وظیفه ساخت محصولات آینده نوکیا را برعهده دارد در سال آینده با همکاری شرکت فنلاندی این محصول‌ها را که تلفن‌هوشمند و تبلت خواهد بود، معرفی می‌کند. حال به نظر می‌رسد گوگل نیز در توسعه تلفن‌هوشمند به نوکیا یاری می‌رساند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

براساس گزارش‌های جدید، نوکیا در همکاری با گوگل می‌خواهد سیستم عامل خالص و بی‌نقصی برای تلفن‌های‌هوشمند خود توسعه دهد. ظاهرا گوگل و نوکیا مذاکراتی داشته اما اطلاعات کافی در این زمینه وجود ندارد.

انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۱۷ هنگامی که نوکیا نخستین محصولات خود را عرضه می‌کند، آنها را با سیستم‌عامل جدید اندروید نوقا روانه بازار نماید. نوکیا می‌خواهد در طول mwc 2017 چندی از محصولات اندرویدی خود را معرفی کند.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون تلفن‌های‌هوشمند نوکیا منتشر شده و به نظر می‌رسد شرکت فنلاندی چند مدل از جمله میان‌رده، بالا‌رده و مقرون به صرفه تدارک دیده است. یکی از این گوشی‌های‌هوشمند D1C نام داشته و به مشخصات میان‌رده مجهز است.

به هر حال جهت کسب اطلاعات کافی باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.nextpowerup.com/news/32048/google-reportedly-closely-involved-with-new-nokia-phones/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Massiha13

الان این خبر بود؟؟؟؟؟
مطلب تکراری..کجاش جزئیات بیشتری داشت..؟؟

aliahmadi61

انشاا همکاری خوب نوکیا وگوگل و گوشی بعدی گوگل ساخت نوکیا باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH