حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از Meizu Pro 6 Edge با صفحه‌نمایش منحنی منتشر شد

تصاویری از Meizu Pro 6 Edge با صفحه نمایش منحنی منتشر شد. با ما همراه باشید.

اخیرا میزو پرچمدار جدید خود Pro 6 Plus را معرفی کرد. طراحی پرو ۶ پلاس شیک و زیباست و همچنین مشخصات سخت افزاری آن نیز موئد عملکرد قوی آن است. اما امروز با توجه به تصاویری که از یک گوشی میزو با صفحه خمیده در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر شد، می‌توان حدس زد میزو در شرف رونمایی از محصول جدیدی است که ممکن است توجهات زیادی را به‌خود جلب کند.

این محصول که عکس‌هایی در نسخه‌ی مشکی رنگ آن بر روی Weibo  لو رفته است را بعضا Meizu Pro 6 Edge لقب داده‌اند. Meizu pro 6 Edge طراحی خمیده‌ای از ۴ طرف دارد و لبه‌های آن نیز به گونه است که به‌نظر می‌رسد به خوبی در دست جای بگیرد. صفحه‌ نمایش آن نیز همانطور که در عکس مشخص است از خمیدگی‌هایی در اطراف بهره می‌برد. احتمالا تراشه‌ی Exynos 8890 گوشی Pro 6 Plus در این محصول نیز استفاده شود و از دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توان به صفحه‌ نمایش Amoled با رزولیشن ۲K اشاره کرد.

تاریخ رونمایی این محصول هنوز مشخص نیست اما برخی آن را فردا یعنی ۶ دسامبر می‌دانند. ۶ دسامبر روزی است که به گفته‌ی برخی منابع در این روز گوشی Meizu M5 Note نیز رونمایی خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/12/04/meizu-pro-6-edge-2k-curved-screen-leaks-real-live-renders/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dalga

همه ی شرکتا بعد از توقف تولید نوت ۷ سعی دارن جایگزینی براش ارائه بدن که شیائومی فعلا بهترین جایگزین رو تولید کرده

CATer

بسی زشت و ناهمگنه!!!!!!!
هر گردی گردو نیست، هر اِجی هم اس۷ اج سامسونگ

mega08

چرا انقد شباهت آخه . گندش درومده . تو این چند وقت همه edge شدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down