حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یکی از مدیران فاکسکان متهم به سرقت و فروش ۵۷۰۰ دستگاه آیفون شد!

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار

یکی از مدیران ارشد فاکسکان به اتهام دزدیدن ۵۷۰۰ گوشی آیفون به ارزش تقریبی ۱٫۵ میلیون دلار دستگیر شده است و احتمالا حبس ۱۰ ساله‌ای را پیش رو خواهد داشت.

در خبرها فقط نام خانوادگی این مدیر ارشد فاکسکان بیان شده است. در سال ۲۰۱۳ آقای Tsai تعداد ۸ نفر از کارمندان خود را به اجبار با خود همراه کرده و با کمک آن‌ها تعداد ۵۷۰۰ دستگاه آیفون ۵ و ۵s از یکی از کارخانه های فاکسکان در شنژن چین خارج کرده و سپس اقدام به فروش آن‌ها کرده است. در برخی خبرها از این موضوع صحبت شده است که این آیفون‌ها ظاهرا نسخه‌های آزمایشی بودند و شرکت برنامه‌ریزی‌ خاصی برای فروش آن‌‌ها در وهله‌ی اول نداشته است. پس از تشکیل یک تیم بازرسی ویژه در داخل فاکسکان در همان سال‌ها، این مدیر به اتهام دست داشتن در ماجرا دستگیر شده و اکنون در سال ۲۰۱۶ با محرز شدن دست داشتنش  در این سرقت، به احتمال زیاد به ده‌ها سال حبس محکوم می‌شود.

photo

فاکسکان یکی از بزرگترین تولید کننده‌‌های قطعات الکترونیکی دنیا و تامین کننده‌ی بسیاری از سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند مانند اپل، HTC، سونی،هواوی، شیائومی و … است. فاکسکان کارخانه‌های متعددی در کشور چین دارد و تعداد کارکنان آن به بیش از ۱٫۳ میلیون نفر می‌رسد.

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.businessinsider.com/foxconn-senior-manager-allegedly-stole-5700-iphones-sold-1-5-million-shenzen-china-2016-12?r=UK&IR=T”]Business Insider[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoshang

عجبا!!!!

viking_vp3

جالبه
پس اونور هم از این دست افراد دارند
ممنون آقای کیانی عزیز

sars

سلام خبری از لیگ نیست؟ کی دور جدید شروع میشه؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down