حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری لنوو فب ۲ پرو (Phab2 pro) مشخص شد، خیلی خوب

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | لنوو

لنوو فب ۲ پرو فبلتی است که پروژه تانگو گوگل را اجرا می کند و اگر از طراحی عجیب و غریب و البته جذاب آن که بگذریم می رسیم به اینکه این فبلت ۶٫۴ اینچی با باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری قرار است چقدر با شما همراهی کند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری لنوو فب ۲ پرو (Phab2 Pro) را با هم بررسی کنیم.

از قابلیت های خاص و فوق العاده فب ۲ پرو لنوو که سبب اندازه و‌ وزن بیش از حد این فبلت اساسا بزرگ ۶.۴ اینچی بگذریم می رسیم به بخش مورد علاقه ما که آن عملکرد باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری است! مسلما شما هم با ما هم عقیده ابد که این حجم بزرگ باتری فقط و فقط برای عمر طولانی باتری در استفاده روزمره نیست و پیش بینی لنوو و گوگل مصرف زیاد باتری در حالت پروژه تانگو نیز هست اما اجازه بدهید ببینیم این فبلت ۶.۴ اینچی QHD با چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ و باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری خود چه عملکردی را خواهد داشت؟

phab-2-pro-batterylife-1

همانطور که می بینید در همه زمینه ها عملکرد خوبی داشته است البته اگر بخواهیم از یاد ببریم که حجم باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر بوده است. در حقیقت با توجه به همه موارد می توان گفت عملکرد باتری در رده «خوب» قرار می گیرد اما در کل عمر باتری را می توان «خیلی خوب» دانست.

phab-2-pro-batterylife

البته بد نیست که بدانید فب ۲ پرو لنوو بسیار سریع هم شارژ می شود و این به لطف فناوری شارژ سریع ۳ کوالکام است. همانطور که شاهدید پس از یک ساعت می توانید ۸۲ درصد این باتری غول پیکر را شارژ کنید. همچنین در ۳۰ دقیقه تقریبا ۴۰ درصد باتری شارژ می شود که خیلی خوب است.

نظر شما درباره عملکرد لنوو در بخش باتری فب ۲ پرو (Pab2 pro) چیست؟ به نظر ما عملکرد خوبی است و با شارژ سریع عالی آن این عملکرد به خیلی خوب ارتقا پیدا می کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/lenovo_phab2_pro-review-1529p3.php”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)