حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ Aero 14 گیگابایت بروزرسانی گرافیکی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

شرکت گیگابایت در تابستان ۲۰۱۶ به عرضه لپتاپ گیمینگ Aero 14 پرداخت که به عنوان محصولی با عمر باتری طولانی و کم ضخامت شناخته می‌شود. حال به تازگی شرکت تایوانی دست به کار شده و توان گرافیکی Aero 14 را افزایش داد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

Aero 14 یک گزینه مناسب برای سازگاری با هدست‌های واقعیت‌مجازی بوده و یک رقیب سرسخت نیز برای MSI GS43 و Razer Blade 14 محسوب می‌شود. به تازگی کمپانی گیگابایت تراشه گرافیکی GTX 970M را به GTX 1060 ارتقا داده تا Aero 14 قدرتمندتر از مدل پیشین باشد.

لپتاپ موردبحث از باتری ۹۴ وات ساعتی بهره می‌برد که با وجود پردازنده چهار هسته‌ای در آن عمر باتری بیش از ۶ ساعت را دارا است. از مشخصات Aero 14 باید به صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی QHD IPS، حافظه اس‌اس‌دی m.2 PCIE با ظرفیت ۱ ترابایتی، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتزی، پورت‌های HDMI 2.0،Mini DisplayPort، USB 3.1-C، کارت خوان اس‌دی و برخی دیگر اشاره داشت.

گیگابایت قیمت مدل جدید را مشخص نکرد و قرار است در سه رنگ مختلف روانه بازار شود. البته مدل پیشین با قیمت ۱۵۰۰ دلاری به فروش می‌رسید و انتظار می‌رود مدل جدید با افزایش قیمتی عرضه شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.notebookcheck.net/Gigabyte-releases-updated-Aero-14-with-GTX-1060.186670.0.html”]notebookcheck[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AK_007

مشخصاتش جالبه
اگه قیمتش مناسب باشه عالی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH