حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توضیحات و راه چاره اپل برای رفع مشکل باتری آیفون ۶ اس

به دلیل این که وقت کافی برای آزمایش در نظر گرفته نمی‌شود تلفن‌های همراه جدید اغلب با چند مشکل روانه بازارهای جهانی می‌شوند.

مشکل اگر نرم‌افزاری باشد، مساله‌ای که پیش می‌آید معمولا خیلی بزرگ و بغرنج نیست اما در صورتی که مشکل سخت‌افزاری باشد، معضل پیش آمده با هزینه‌های به مراتب گزاف‌تری جبران‌پذیر است.

در این مورد بد نیست اگر از سامسونگ بپرسید که بابت مرجوع کردن گوشی گلکسی نوت ۷ چه قدر پایش آب خورده است!؟

اپل نیز ‌اکنون با مشکل مشابهی در گوشی آیفون ۶ اس مواجه شده است چون گوشی‌هایی که در یکی ـ دو ماه گذشته روانه دست مصرف‌کنندگان کرده مشکل باتری پیدا کرده‌اند. به این شکل که باتری گوشی نشان می‌دهد که به میزان ۳۰ درصد شارژ دارد اما گوشی به ناگاه خاموش می‌شود و دیگر هم روشن نمی‌شود مگر این که به برق متصل شود.

برپایه توضیحات شرکت اپل، این مشکل در خلال ساخت گوشی رخ داده است یعنی در جایی که “کارایی باتری قبل از قرار گرفتن در درون گوشی بایستی به مدت زمان مشخصی در دمای محیط مورد بررسی قرار می‌گرفته که از قرار این مدت زمان رعایت نشده است.”

اپل اکنون در نظر دارد تا باتری جایگزین رایگان جدیدی را در اختیار کاربرانی بگذارد که گوشی آیفون ۶ اس آنها با مشکل باتری مواجه شده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32029/apple-explains-what-caused-iphone-6s-battery-problems/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

خاک تو سرش کنن با این لطفش
باتری رایگان؟
طرف گوشی ۷۰۰ دلاریش داغون میشه و تبدیل میشه به گوشی تعمیری بعد فقط یه باتری به مشتری میده؟
اونم از گند ۶plus که تاچ و نمایشگر به فنا میرفت( گوشی پسرخالم دقیقا این مشکل براش پیش اومد)

Saeed Mohammadipoya

ارام بودن شرط عقل است در هر شرایطی خونسردی خود را حفظ کنیم ?

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

اپل است دیگر زورش میاد به مشتری گوش جدید بده یا پول مشتری رو پس میده

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

*بده

BENI.chalton

سامسونگ همه گوشیها رو پس گرفت تازه هدیه هم داد به جز پول گوشی،ولی اپل گردن نمیگیره و تازه با منت هزار تا اما و اگر میخواد عوض کنه،الان اون ترول ها کجان ببینن اپل هم تو خط تولید باتریهاش مشکل پیدا کرده پس نتیجه میگیریم این جور مشکلات برای همه شرکت ها پیش میاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار