حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل جدید شرکت الجی در نظر دارد تا یک نفس تازه به بخش موبایل این شرکت ببخشد!

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ال‌جی

در سال ۲۰۱۶ هستیم. امسال اسمارت‌فون‌های خوبی معرفی شد. گلکسی اس ۷ تمام ایرادات واره به اس ۶ را برطرف کرد و اسمارت فون کاملی شناخته شد. موتو زد‌ ها توانستند رده‌ای تازه را در دنیای اسمارت‌فون‌ها با Moto Mod ها شکل دهند. وان‌پلاس هم با معرفی وان‌پلاس ۳ و ۳ تی در حدود ۴۰۰ دلار عملکرد خوبی رقم زد. اما در این میان شرکت الجی آنطور که شایسته بود، نتوانست درخشش خودش را تا پایان سال با الجی جی ۵ ادامه دهد. امسال الجی دو پرچمدار را معرفی کرد. جی ۵ و وی ۲۰ دو دستگاهی هستند که با دو رویکر متفاوت وارد بازار شده و هر دو پتانسیل بهترین شدن را دارند. در سه ماهه گذشته این شرکت ۲۳ درصد از فروش خود را نسبت به بازه گذشته از دست داده است. در هر صورت، تغییرات مدیریتی در این شرکت باعث شده است که مدیران جدید با رویکردی متفاوت و به قصد جان بخشیدن دوباره به بحث موبایل، وارد میدان شوند. در ادامه همراه باشید.

lg-appoints-jo-seong-jin-as-the-companys-new-ceo-810x298_c

مدیر جدید شرکت الجی آقای Jo Seong-jin است. شرکت الجی در بخش دپارتمان موبایل سه مدیر عامل دارد. تا قبل از این Jo Seong-jin در بخش سرپرست لوازم خانگی این شرکت شناخته می‌شد که توانسته بود از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ رشد این بخش را ۲۵ درصد افزایش دهد. هر چند این موفقیت را به بخش موبایل نمی‌توان ربط داد زیرا بازار لوازم خانگی با بازار اسمارت‌فون تفاوت زیادی دارد.

به‌نظر می‌رسد پایان ضرر‌های متوالی الجی فرا رسیده است!

این کاملا واضح است که Seong-jin به خوبی می‌داند که چه کاری درست خواهد بود و مسلما برای بخش موبایل الجی این انتخاب، بهترین آینده را رقم می‌زند. در گزارش‌های سه ماه اخیر برای بخش موبایل الجی اتفاقات خوبی رقم نخورد و به همین دلیل اگر بخواهیم همانند قبل پیش برویم، شش دوره آینده اصلا معلوم نیست. این تغییر مدیرعامل در این بازه حرکتی بسیار درست و عقلانی است. — بخش‌هایی از صحبت‌های رسمی الجی

الجی الکترونیکس تصمیم گرفت تا Jo Seong-jin را برای مدیریت بخش موبایل این شرکت به رسمیت بشناسد تا ایشان با تصمیم‌های تاثیرگزار در آینده بتواند نقش تازه‌ای را برای الجی ایفا کند. عملکرد مثبت ایشان در سه ماه‌اخیر در بخش‌های دیگر حاکی از دفت و نوآوری ایشان در محصولات تازه است.

اگر خانواده سری G  و V بخواهند ادامه دار باشند، با توجه به عملکرد مدیریت جدید به نظر می‌رسد محصولاتی کاملا متفاوت رونمایی شد مگر این که رویکرد جدید شرکت به حدی تازه و پر قدرت باشد که شاهد رونمایی از یک رده جدید در محصولات موبایل الجی باشیم. نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/New-CEO-for-LG-aimed-to-breathe-new-life-into-its-mobile-division_id88572″]phonearea[/button]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ترنجی به شدت کاربرشو از دست داده
۷۴ مشاهده آمار وحشتناکی
فک میکنم اون مدت ک نبودین ضربه خوردین
حیف شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....