حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ مقرون به صرفه و جان سخت اچ پی معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌پی، اخبار، برندهای مطرح فناوری

برخی ممکن است نیازمند لپتاپ مقرون به صرفه و مقاومی باشند اما نتوانند در بازار چنین گزینه‌ای را پیدا کنند. حال به تازگی اچ‌پی لپتاپ جدیدی را معرفی کرده که برای این دست از افراد طراحی شده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

محصول جدید ProBook x360 Education Edition بوده و همانطور که از نامش پیداست برای اهداف آموزشی نیز طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های بارز این لپتاپ برخورداری از استاندارد نظامی بوده که به لطف دوام بالا آن چنین ویژگی را دارا است.

intel-probook-x360-education-edition-2

این استاندارد نظامی MIL-STD-810G بوده و کمتر محصولی از آن بهره می‌برند. گذشته از دوام بالا، ProBook x360 Education Edition حالت هیبریدی داشته و این بدان معناست که می‌توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد.

چنین قابلیتی به کمک لولای ۳۶۰ درجه انجام می‌گیرد و لپتاپ را در حالت تبلت یا نوت‌بوک قرار می‌دهد. از مشخصات محصول موردبحث باید به پردازنده اینتل Pentium N4200 یا Celeron N3350، حافظه رم ۸ گیگابایتی، صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی ۷۲۰ پیکسلی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و عمر باتری ۱۱ ساعته اشاره داشت.

اچ‌پی قصد داشته ProBook x360 Education Edition را ماه آینده با قیمت ۳۲۹ دلار عرضه دارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/hps-new-laptop-students-tested-military-field-standards/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH