حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی میزو M3X به صورت رسمی توسط کمپانی میزو معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، گجت‌های داغ

گوشی های هوشمند و برند های چینی دیگر به برند های هواوی ، شیائومی و … ختم نمی شوند ، کمپانی های دیگری نیز هستند که قصد ورود به بازار گوشی های هوشمند را دارند .

کمپانی وان پلاس یکی از این برند ها است که به تازگی توانسته به خوبی جای خود را در بازار گوشی های هوشمند پیدا کند و طرفداران خود را پیدا کند به طوریکه برای خریدن گوشی های این کمپانی مانند کمپانی اپل صف های طولانی تشکیل شد تا گوشی هوشمند این کمپانی را خریداری کنند . از دیگر برند های تازه وارد کشور چین می توان به برند میزو اشاره کرد که روز گذشته نیز در خبر با پرچمدار جدید شرکت میزو Meizu Pro 6 Plus آشنا شوید مشاهده کردید که این کمپانی از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان Meizu Pro 6 Plus پرده برداری کرد که در پست ذکر شده به بررسی این گوشی هوشمند پرداختیم .

کمپانی میزو علاوه بر عرضه گوشی هوشمند Meizu Pro 6 Plus خود روز گذشته از گوشی میزو M3X نیز به صورت رسمی پرده برداری کرد که این گوشی هوشمند در دسته گوشی های میان رده قرار می گیرد و در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های این محصول کمپانی میزو می پردازیم ، با ترنجی همراه باشید .

مشخصات فنی گوشی میزو M3X :

برای بررسی این گوشی از طراحی آن شروع می کنیم ، در پنل پشتی این گوشی نام برند میزو و همچنین دوربین اصلی همراه با فلش LED دیده می شود که این گوشی هوشمند در رنگ های Obsidian Black ، Pearl White ، Phantom Blue و Streamer Gold برای خریداران در دسترس است در ادامه برای پنل جلویی این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع AMOLED استفاده شده است که رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ را با طراحی هوشمندانه ۲٫۵D در دو طرف گوشی در اختیار کاربر قرار می دهد که می توان از ویژگی های این صفحه نمایش به تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ اشاره کرد . میزو در جلوی گوشی برای دوربین ثانویه که وظیفه برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی را بر عهده دارد ، از یک لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است و در پنل پشتی گوشی برای دوربین اصلی که مکمل دو دوربین تشکیل دهنده این گوشی می باشد ، از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است که به سنسور IMX 386 ساخته شرکت سونی مجهز می باشد و همچنین ۱٫۲۵µm اندازه پیکسل آن است و از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند که دوربین اصلی را قدرتمند می کند ، پشتیبانی از تکنولوژی PDAF laser auto focus است .

گوشی میزو M3X

گوشی میزو M3X

گوشی میزو M3X

بخش پردازنده های این گوشی هوشمند میزبان یک چیپست هشت هسته ای MediaTek Helio P20 است که فرکانس ۲٫۳GHz را پردازش می کند و همچنین در کنار این پردازنده مرکزی از یک چیپست Mali-T880 استفاده شده است که برای انجام فرامین گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد اما بخش حافظه RAM و حافظه داخلی این گوشی در دو نسخه متفاوت عرضه می شود که به شرح زیر است :

اولین نسخه که کمی قدرتمند تر از نسخه دیگری است از ۴ گیگابایت رم پشتیبانی می کند و ۶۴ گیگابایت حجم برای حافظه داخلی دارد اما نسخه دوم با ۳ گیگابایت رم عرضه می شود که رم هر دو نسخه از نوع LPDDR4 است و همینطور حافطه داخلی این نسخه ۳۲ گیگابایت است . برای بخش باتری و شارژدهی گوشی میزو M3X ، یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که از تکنولوژی شارژ سریع mCharge نیز پشتیبانی می کند .

گوشی میزو M3X

از دیگر ویژگی های تکمیلی گوشی میزو M3X باید به Type-C USB و همینطور وجود سنسور اثر انگشت با زمان پاسخگویی زیر ۰٫۲ ثانیه اشاره کرد که در زمانی بسیار کوتاه اثر انگشت شما را تشخیص می دهد و در آخر باید گفت که کمپانی میزو برای نسخه اول قیمت ۲۹۰ دلار و برای نسخه دوم قیمت ۲۴۷ دلار را در نطر گرفته است که از تاریخ ۸ دسامبر مصادف با ۱۸ آذر هر دو نسخه برای خریدن در دسترس هستند .

گوشی میزو M3X

گوشی میزو M3X

گوشی میزو M3X

گوشی میزو M3X

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Meizu-X-is-now-official-handset-features-Helio-P20-chipset-with-3GB4GB-of-RAM_id88444″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad.geek

با اینکه گوشی خوب و قشنگیه نسبت به قیمتش ولی قسمت پشتیش کپی هانر ۸ و فریمش کپی گوگل پیکسل و قسمت جلوییش کپی ایفونه.ولی هنرمندانه این کپی هارو باهم ترکیب کرده.

Massiha13

آبیش چقد خوشگله???????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........