حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیس‌‌های smart battery با رنگ قرمز برای آیفون ۷ معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

اپل برای آیفون‌های نسل قبلی کیس‌هایی را معرفی کرد که شاید در نگاه اول کمی مسخره به نظر بیاید اما در حالت کلی، تجربه خوبی را می‌تواند برای شما رقم بزند هر چند به نظر خود من هم طراحی آن می‌توانست بهتر باشد. این کیس‌ها برای آیفون ۷ به یک باتری به اندازه ۲۳۶۵ میلی‌آمپر  مجهز شده‌اند که حدودا ۲۶ درصد از آنچه برای آیفون ۶ اس طراحی شده بود، بیشتر است. در ادامه همراه باشید.

با خبر شدیم که رنگ قرمز این کیس‌ها برای آیفون ۷ در دسترس عموم قرار گرفته است. اما این رنگ قرمز فلسه‌ای دارد. اگر شما رنگ قرمز را انتخاب کنید، اپل به کمپین حمایت برای درمان ایدز کمک خواهد کرد. این حرکت انتخاب رنگ قرمز مدت زیادی است که رواج دارد و تقریبا همانند یک رسم شده است. یعنی کالاهایی با رنگ قرمز مفهوم خاصی دارند نه این که تنها یک رنگ باشند!

batterycase-0

اگر شما یک آیفون ۷ داشته باشید و یکی از کیس‌های فوق را برای خودتان انتخاب کنید۷ وزن نهایی دستگاه کمی بیشتر از ایفون ۷ پلاس خواهد بود که شاید برای شما کمی اذیت کننده باشد اما  با توجه به جنس این نوع کیس‌ها در دست گرفتن آن ها حس بسیار خوبی را القا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که کیس‌های smart battery دسترسی به پورت لایتنینگ‌ را هم قراهم می‌کند و جلوی آن را به صورت کامل نخواهد گرفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-announces-new-Product-Red-version-of-its-Smart-Battery-Case-for-the-iPhone-7_id88462″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....