حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس یک گزارش جدید، فروش اچ تی سی در سال ۲۰۱۷ ثابت خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

ابتدای امروز با خبر شدیم که اچ تی سی فروش اچ تی سی بولت را در اپراتور اسپرینت شروع کرده است. البته بسیاری از کاربران با وجود اسنپدراگون ۸۱۰ اصلا حس خوبی به ان ندارند اما اچ تی سی هم عاشقان خود را دارد و ممکن است به فروش خوبی دست پیدا کند. البته چیپست استفاده شده ممکن درگیر یک سری بهینه سازی‌هایی شده باشد و شاید عملکرد دستگاه به مراتب بهتر باشد اما باید صبر کنید و ببینیم پس از مدتی بازخورد‌های چگونه خواهد بود. پیش بینی‌هایی از وضعیت آینده این شرکت منتشر شده است. در ادامه همراه باشید.

اچ تی سی در سال آینده عملکرد ثابتی خواهد داشت که در پی آن میزان درآمد هم تغییرات زیادی را به خودش نخواهد دید. یکی از منابع نزدیک به شرکت اچ تی سی در صحبت‌هایی با منابع مالزیایی گفته است که این شرکت در سال آینده هم همانند سال جاری فوکوس خودش را بر روی دستگاه‌های بالا رده قرار خواهد داد تا بتواند از نظر کیفیت، جایگاه خودش را نگه دارد. امسال اچ تی سی درگیر تولید سری پیکسل هم هست اما متاسفانه یا خوشبختانه به صورت رسمی نامی از این شرکت بر روی محصول نخواهد بود.

بر اساس همین صحبت‌های منتشر شده اچ تی سی تا کنون ۴۰۰ هزار HTC Vive VR را به فروش رسانده است که به نظر می‌رسد در سال آینده به رقمی معادل ۵۰ درصد این عدد دست پیدا کند. البته قیمت خود HTC Vive VR هم ممکن است با کمی کاهش رو به رو باشد تا شاید مخاطبان بیشتری را درگیر کند. هر چند داشتند HTC Vive VR هزینه زیادی دارد چرا که سخت‌افزار سیستم و یا لپ‌تاپ‌های پشتیبانی کننده هم بسیار گران هستند.

اچ تی سی ۱۰ برای بازار های مختلف عرضه شد اما این محصول با این که بسیار کامل است اما مشکلاتی از قبیل مارکتینگ نادرست، جایگاهی اصلی خودش را پیدا نکرده است. اچ تی سی ام ۹ در سال گذشته عملکرد خوبی از خود برعکس اچ تی سی ام ۸ به جای نگذاشت برای همین اچ تی سی ۱۰ وظیفه سنگینی داشت و حداقل در باطن به خوبی عمل کرد.

بازار میان رده و پایین رده بسیار اشباع شده است. اچ تی سی باید روش‌های جدیدتری را برای تبلیغات و معرفی محصول در نظر بگیرید. نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Report-HTC-sales-will-be-flat-in-2017_id88453″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

همونطور که تو متن گفته بازار بالارده و میانرده هاش اشباع شده ،ولی بنظرم بازم قیمتشون بالاس،کسی که گوشی ارزون میگیره فقط به فکر قیمته.همین هواوی با گوشی های ارزونش تو ایران اومد و محبوب شد،بعدش کم کم حرف از بالا رده هاش میشنیدیم،بنظرم به همون اندازه که پرچمدارا مهمن پایین رده ها هم مهمن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....