حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمازون سال آینده اکو جدید معرفی می کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

شرکت آمازون در سال ۲۰۱۴ اسپیکر هوشمند اکو را روانه بازار کرد، محصولی که علاوه بر یک اسپیکر بودن به دستیار صوتی دیجیتالی الکسا نیز مجهز است. حال به نظر می‌رسد شرکت آمازون قصد داشته بزودی مدل جدید آن را معرفی کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

براساس گزارش‌های جدید، اکو بعدی به صفحه‌نمایش لمسی مجهز است و ابعاد آن بزرگتر از مدل فعلی خواهد بود. به گزارش بلومبرگ صفحه‌نمایش اکو آینده سایز ۷ اینچی داشته و به شکل متفاوتی روی دستگاه قرار می‌.

این دستگاه به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق دستورات صوتی با آن ارتباط برقرار کند. گفته می‌شود در مدل جدید افراد قادر هستند تا از ژست‌های حرکتی چون تلفن‌های هوشمند در اکو بهره گیرند. یکی دیگر از منابع ناشناس می‌گوید، نسل‌بعدی اکو از طراحی متفاوتی برخوردار است و به نوعی ابعاد بزرگتری دارد. این مدل به سمت بالا کج شده تا افراد بتوانند شاهد صفحه‌نمایش آن باشند و از نمایشگر استفاده کنند.

انتظار می‌رود آمازون از اسپیکر قدرتمندی روی اکو آینده بهره گیرد تا به طور کلی محصولی کامل را معرفی کرده باشد. این گزارش می‌افزاید، اکو بعدی در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد و با قیمت بیشتری عرضه می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/new-amazon-echo-touchscreen-display/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH