حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش‌هایی می‌گویند سرفیس فون وارد مرحله تولید آزمایشی شده است

 ساخت سرفیس فون از سوی شرکت مایکروسافت به چیزی شبیه به رازی لو رفته مبدل شده است چون تا همین چند وقت پیش حکم شایعه را داشت اما این اواخر اظهارات مدیر عامل مایکروسافت موج تازه‌ای در این شایعات به راه انداخت و تا حدودی به همه آنها اعتبار بخشید.

به واسطه همین حرف‌ها و شایعه‌ها است که حتی اگر بگویند سرفیس فون وارد مرحله تولید آزمایشی شده است کسی آن گونه که انتظار می‌رود به حقیقت شگفت‌زده نمی‌شود.

بر مبنای گزارش‌های رسیده از تایوان، شایعات حول محور سرفیس فون مایکروسافت اکنون به جایی رسیده که گفته می‌شود این تلفن همراه وارد مرحله تولید آزمایشی شده است. شرکت حامی این مرحله از تولید سرفیس فون از قرار شرکت پگاترون (Pegatron) است که احتمالا عده‌ای یادشان هست که این شرکت در کنار شرکت فاکسکان (Foxconn) از تولیدکنندگان اصلی گوشی آیفون ساخت شرکت اپل بوده است.

اگر شایعه‌ها درست باشند، انتظار می‌رود که گوشی همراه سرفیس فون در سال ۲۰۱۷ و یا شاید اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز به کار کند. دلیل این که چرا این همه مدت تولید سرفیس فون طول کشیده ظاهرا به هدف شرکت مایکروسافت برای دستیابی به “نهایت موبایل” برمی‌گردد که در همین زمینه پاره‌ای معتقدند باید در انتظار ارایه نوعی گوشی از سوی مایکروسافت بود که از اپلیکیشن‌های x86 کانتینیوم پشتیبانی می‌کند.

بدون شک گوشی سرفیس فون به دور از هر گونه رقابت در چرخه تولید قرار می‌گیرد اما خواه ناخواه کاربران انتظار دارند تا همه این قضایا به نتیجه‌ای قابل مشاهده و استفاده ختم شود. با همه این‌ها، با توجه به این که صنعت تلفن همراه کمابیش سال‌های سال است که راه همیشگی خود را می‌رود، تکانه‌ای از قبیل سرفیس فون می‌تواند سرآغاز تغییری خوشایند باشد. تا آن زمان حدس و فرض بر این است که احتمالا کاربر ذره ذره در جریان امور سرفیس فون قرار بگیرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/surface-phone-enters-trial-production/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار