حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ثانویه گلکسی اس۸ سامسونگ به فوکوس خودکار مجهز می شود

شاید تا چند ماه گذشته بیشتر شایعاتی که برای بازار گوشی های هوشمند بسیار داغ بود حول محور آیفون ۷ می چرخید اما حالا نوبت به پرچمدار کمپانی سامسونگ رسیده است تا ببینیم شایعات این گوشی هوشمند تا چه حد به واقعیت نزدیک است .

با وجود فاصله چند ماهه ایکه با معرفی و عرضه رسمی گلکسی اس۸ داریم اما بازهم روز به روز شایعاتی از این گوشی هوشمند به گوشی می خورد . شایعاتی مانند استفاده کردن از اسکنر عنبیه چشم همانند گلکسی نوت ۷ ( گرچه گوشی هوشمند موفقی نبود ) و یا به کارگیری از صفحه نمایش بدون حاشیه که این روزها بسیار در طراحی گوشی های هوشمند باب شده است و یکی از جنجالی ترین گوشی هایی که قرار است بیشترین نرخ screen-to-body را داشته باشد گوشی Meizu Pro 7 است که در پست ذکر شده به بررسی آن پرداختیم و همچنین می توان به گوشی شیائومی Mi Mix اشاره کرد که %۹۱٫۳ پنل جلویی را صفحه نمایش این گوشی پوشانده است ، حال باید ببینیم که تا چه حد گلکسی اس۸ موفق به افزایش این نرخ می باشد .

دقایقی پیش با استناد به اخباریکه در PhoneArena منتشر شد ، جدیدترین شایعه برای این گوشی مبنی بر وجود فوکوس خودکار در دوربین ثانویه منتشر شد که گویا قرار است دوربین ثانویه گلکسی اس۸ توانایی فوکوس خودکار را مانند دوربین اصلی داشته باشد . فوکوس خودکار در دوربین ثانویه می تواند کمک شایانی به شفاف ثبت کردن عکس ها بکند و تا حد بسیار بالایی از تار بودن عکس های گرفته شده با دوربین ثانویه جلوگیری کند .

آیا به نظر شما سامسونگ می تواند با به کارگیری این تکنولوژی در دوربین جلو ، صنعت دوربین های ثانویه را پیشرفته تر کند ؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S8-tipped-to-sport-front-camera-with-autofocus-still-a-rarity-for-the-industry_id88392″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rwgni

اگه بخاد بی شک میتونه

Quality

دوربین جلو با فکوس خودکار که چیز جدیدی نیست! لااقل من میدونم که از پارسال در M5 و C5 Ultra وجود داشته دیگه نمیدونم قبلش هم موبایلی با این قابلیت بوده یا نه!
X – X Performance، XZ و XA Ultra هم فکوس خودکار دارن در دوربین جلو!
تازه XZ لرزشگیر پنج محوره هم داره دوربین جلوش

پس نویسنده محترم ترنجی فکوس خودکار برای دوربین جلو چیز جدیدی نیست که بخواد باعث تحول در دوربین های جلو بشه و تعدادی از گوشی ها دارن!

Saman

آخه سامسونگ اینکارو انجام داده،بزرگش میکنن،اما برا سونی اصلا حرفی هم دربارش نزدن
فوکوس خودکار تو دوربین جلو c5ultra فوق العادست

Quality

خواهش میکنم ببخشید الان که خوندم میبینم چیز خاصی هم نگفتید بهرحال از جواب تون متشکرم

Saman

سامسونگ نه اما سونی با xaultra صنعت دوربین جلو رو بسیار پیشرفته تر کرد

Soheil xperai1

تبلیغات پوچ و بی اثر مطمعن باشید تنها فرق اس ۸ با سری پیشین اینه که شاید اس ۸ منفجر نشه همینو بس

ss

جوجه همین اس۷ تو همه چی گوشی های اشغال سوتی others رو شکست داده تو دوربین- باتری- سرعت – صفحه نمایش – طراحی همه چیر سوتید رو شکست داده حتی همیxz هم نتونسه حریف اس۷ بشه هروقت بنجل ساز از others اومد بیرون بیا حرف یزن کسی سونی رو ادم حساب نمیکنه
پس به سوزشت برس

Soheil xperai1

خخخخ ترولک اگه من به قول تو سوزش دارم تو که داری آتیش میگیری اس هفتتم یه بنجلی مثل نوت هفته فقط تنها فرقش اینه که کمتر متفجر میشه ، بنظر من آدم تو other باشه اما گند نزنه به صنعت اسمارتفون بمب بجای نت نده دست مردم ، اس ۸ قبلانم گفتم فقط شاید منفجر نشه .

ss

فوکوس خودکار سامسونگ کیفیتش از گوشی های سونی بیشتر میشه مثل همیشه که دوربین سامسونگ از سونی بهتر بوده خخخخخ

BENI.chalton

سامسونگ تو سه مورد همیشه از همه برندها جلوتره،صفحه نمایش،دوربین،پردازنده،تو این سهدمورد هیچ برندی به سامسونگ نمیرسه.

Soheil xperai1

چالتون جان یه چیزو جا انداختی که توش هیچ برندی به پای سامسونگ نمیرسه ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........