حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده کوآلکام اسنپدراگون ۸۳۰ در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

سامسونگ و کوآلکام به‌تازگی رسماً اعلام کردند که اسنپدراگون ۸۳۵ را تولید خواهند کرد. متأسفانه هنوز جزئیات چندانی از این چیپست کوآلکام منتشر نشده است، اما این شرکت وعده داده که در طی چند هفته آینده اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید خود منتشر می‌کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تا الان تنها موردی که به‌طور قطع از آن اطلاع داریم این است که اسنپدراگون ۸۳۵ با همکاری سامسونگ و کوآلکام تولید می‌شود و این چیپست به‌وسیله‌ی فناوری ۱۰ نانومتری FinFET توسط این تولیدکننده‌ی کره‌ای برای سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷ آماده خواهد شد.

همچنین احتمالاً یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی که به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد احتمالاً سامسونگ گلکسی S8 باشد؛ هرچند که این خبر هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

با وجود اینکه بسیاری از شایعات اخیر در مورد پردازنده‌ی نسل بعدی کوآلکام به اسنپدراگون ۸۳۰ اشاره داشته‌اند و نه اسنپدراگون ۸۳۵، اما هنوز وجود مدل ۸۳۰ از این پردازنده به‌صورت رسمی تائید نشده است؛ اما امروز بار دیگر یک شایعه‌ی جدید از چین منتشر شده که در آن ادعا شده چیپست اسنپدراگون ۸۳۰ برای نیمه دوم سال ۲۰۱۷ آماده خواهد شد.

بر اساس شایعات کوآلکام اسنپدراگون ۸۳۰ از شش یا هشت هسته‌ی پردازشی Kyro 200 بهره خواهد برد و با همان فناوری ۱۰ نانومتری FinFET تولید می‌شود؛ به‌علاوه در تولید این چیپست از پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۹ و مودم Cat.12 نیز استفاده خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Qualcomm-Snapdragon-830-processor-still-on-track-for-H2-2017-release_id88327″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohaamad

الان ۸۳۵ قوی تره از ۸۳۰ که قراره دیرتر معرفی بشه؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش