حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت «چووی» از ۲ محصول مجهز به سی‌پی‌یوهای اینتل اتم رونمایی کرد

شرکت سخت‌افزاری چینی «چووی» (Chuwi) این هفته از ۲ محصول خود شامل‌ مینی کامپیوتر با نام Chuwi Hibox Hero و نوت بوک ۱۵٫۶ اینچی با نام Chuwi LapBook رونمایی کرد.

هر دوی این محصول مجهز به پردازنده‌های Intel Atom x5-Z8350 Cherry Trail هستند و مینی کامپیوتر Hibox Hero از وای فای دو بانده ۸۰۲٫۱۱b/g/n، ارتباط بلوتوثی ۴٫۰، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC برخوردار است.

از دیگر مشخصات این مینی کامپیوتر می‌توان به جایگاه پر کاربرد میکرو اس دی اشاره کرد که به کاربر امکان می‌دهد تا حافظه داخلی این دستگاه را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهد. این مینی کامپیوتر همچنین مجهز به درگاه ارتباطی Gigabit Ethernet، اچ دی ام آی، یو اس بی ۳٫۰، یو اس بی ۲٫۰ و درگاه‌های هدفون است.

chuwi-lapbook-and-mini-pc

از دیگر سو، نوت بوک ۱۵٫۶ اینچی Chuwi LapBook از صفحه نمایش با میزان وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد و افزون بر صفحه کلید با اندازه کامل دارای تاچ پد و دوربین وبکم ۲ مگاپیکسلی است.

نکته در خور ذکر در مورد این نوت بوک این که آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز ۱۰ بر روی آن نصب است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.geeky-gadgets.com/chuwi-lapbook-and-mini-pc-unveiled-powered-by-intel-atom-cpus-28-11-2016/”]geeky-gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار